Ik heb sinds 4 maanden een R5 GTE en heb vrij weinig tijd om d'r wat aan te doen, maar nu zit ik zegmaar in de laatste stadia om 'm door de APK keuring te krijgen. Het grootste probleem zit 'm nu nog in de verlichting.
eerst deed alle verlichting 't gewoon prima, maar ineens doen het stadslicht linksvoor 't niet, dashboardverlichting is dood en m'n linkerachterlicht is stuk. Het remlicht daar doet het nog wel.
D'r staat ook nergens spanning op en alle zekeringen zijn nog in orde.
Iemand enig idee of dit in verband staat met elkaar? en waar ik 't probleem moet zoeken?
(ik ben een enorme leek met bedrading)
bedrading verlichting
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het kan in verband met elkaar staan,
check nogmaals de bedrading en de stekkers, en zekeringen,
kun je het niet vinden, probeer dan vanaf de bron ( de lichtschakelaar) te meten, waar wel en waar geen stroom meer op staat
check nogmaals de bedrading en de stekkers, en zekeringen,
kun je het niet vinden, probeer dan vanaf de bron ( de lichtschakelaar) te meten, waar wel en waar geen stroom meer op staat
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
ik moet zometeen werken tot in de vroege uurtjes, dus morgenmiddag als ik wakker ben ga ik eens de stekkerdoos linksvoor doormeten
moet ik nog wel even een schema hebben welke 't precies is.
heeft iemand dat hier?
zekeringen zijn allemaal nog heel, misschien is een relais naar z'n grootje?
moet ik nog wel even een schema hebben welke 't precies is.
heeft iemand dat hier?
zekeringen zijn allemaal nog heel, misschien is een relais naar z'n grootje?
-
't bleek dus te zijn dat de stadslicht linksvoor geen spanning kreeg, zodra ik een plusdraad van m'n rechter stadslicht naar m'n linker liet gaan, sprong ineens m'n linkerachterlicht aan, m'n dashboardverlichting, m'n lampen verklikker en deed de dimmer het weer
renault's logica
renault's logica