Een goedenavond allemaal,
Allereerst mezelf ffkes voorstellen. Ik ben Mark, 20 jaar woonachtig in Kapellen (belgie). Voordat ik gister mijn nieuwe auto heb mogen ontvangen reed ik in een nissan sunny uit 92.. Wat overigens ook leuke en betrouwbare auto's zijn. Maar aangezien ik veel kilometers maak en een beetje luxe om me heen wou hebben ben ik naar het volgende overgestapt......
Sinds gister ben ik in het bezit van een redelijk nieuwe Clio 2 phase 2.
Hij is geboren in 2002 en heeft nu 40.000 km achter de rug hangen.
Ik ben er zeer trots op en staat ook iedere nacht lekker in een warme garage.
Uiteraard is het niet de snelste en issie niet af fabriek helemaal compleet. Vandaar een lijstje wat er nog aan moet gebeuren.
-15 inch velgen.....(spaakvelgen)
-mijn vorige iceinstall hierin installeren
-alarmklasse 3 i.p.v. huidige klasse 1.
-vervangingsfilter erinleggen.
-bluetooth carkit inbouwen
Hier ben ik nog wel even mee zoet....Hieronder nog wat foto's van me kar.
[img]http://www.marrox.nl/imagehost/uploaded/PICT0035.JPG[/img]
[img]http://www.marrox.nl/imagehost/uploaded/PICT0036.JPG[/img]
[img]http://www.marrox.nl/imagehost/uploaded/PICT0038.JPG[/img]
Even Voorstellen: Mark
Welkom 

-
Welkom,
Eindelijk een Renault in plaats van een Sunny hahaha!
Eindelijk een Renault in plaats van een Sunny hahaha!
A star like Ringo, roll like a green Corvette!
-
thnx..
vandaag een vrij dagje dus maar ff de nieuwe speakers eringezet. Dit zijn 16,5 cm speakers die in de deuren zijn geplaatst waar eerst 13 in hebben gezeten. Op dit forum heb ik diverse keren gelezen dat het onmogelijk was om zonder te zagen 16 cm erin te zetten...wel wat vreemd..het lukte mij zonder probleem met een pasring en het originele rooster zit er ook weer op.
Het volgende probleem is inmiddels ook al bekend...het trekken van de voedingskabel door het schutbord. heb al ondersteboven gelegen tussen de pedaaltjes maar kon nniets zien waar het doorheen zou kunnen...
iemand meerdere opties?? heb al diverse topics bekeken maar waren niet uitvoerbaar...
vandaag een vrij dagje dus maar ff de nieuwe speakers eringezet. Dit zijn 16,5 cm speakers die in de deuren zijn geplaatst waar eerst 13 in hebben gezeten. Op dit forum heb ik diverse keren gelezen dat het onmogelijk was om zonder te zagen 16 cm erin te zetten...wel wat vreemd..het lukte mij zonder probleem met een pasring en het originele rooster zit er ook weer op.
Het volgende probleem is inmiddels ook al bekend...het trekken van de voedingskabel door het schutbord. heb al ondersteboven gelegen tussen de pedaaltjes maar kon nniets zien waar het doorheen zou kunnen...
iemand meerdere opties?? heb al diverse topics bekeken maar waren niet uitvoerbaar...
hallo naamgenoot
-
thnx met al dat vrouwelijk gezelschap moet dat plezier zeker lukken..
(trouwens eerste forum waar ook vrouwen in deelnemen)

(trouwens eerste forum waar ook vrouwen in deelnemen)