ja, ja, het is hier weer winter. Meters sneeuw, barre kou, en een 11'je die gewoon buiten staat. Heeft het enig zin om hem onder zo'n "hele mooie" grijze afdekhoes te zetten ?
Zo'n ding waar al die grijze muizen hun grijze muizen-auto onder verstoppen. Oftewel help zo'n ding of is het zonde van het geld?
-
Je kunt hem dan denk ik beter onder een partytent (of een of andere zelfgemaakte tent) zetten, das hetzelfde als een carport zo'n beetje (droog en goed doorluchten)On 2001-11-09 12:38, Marius
wrote:
Buiten is dat niet echt verstandig.
Door wind en dergelijke en vuil dat er altijd wel onder zit of komt, krijg je krassen op je lak.
-
Onder een viaduct. Maar let wel heel inbraak gevoelig
Kom op mensen.
je gaat je auto toch niet onder een partytent zetten ? Als je hem goed wil beschermen zet je hem in de garage en als je die niet hebt is het jammer maar helaas volgens mij.
je gaat je auto toch niet onder een partytent zetten ? Als je hem goed wil beschermen zet je hem in de garage en als je die niet hebt is het jammer maar helaas volgens mij.
Daar word ie echt super ranzig van.On 2001-11-09 13:10, Jeffrey Clio16V
wrote:
Een partytent lijkt me ook niet echt super. Ken verhalen van op auto's dansende partytenten. Lijkt me niet echt handig. Thuis staat de schuur al helemaal vol met zooi. Passen opzich wel 4 auto's in. Maar ja, wie wat bewaard die heeft wat. Zit in de familie. Ga wel proberen of hij in een kapschuur kan staan. Dan staat ie wel niet helemaal droog, maar het lijkt me beter dan gewoon helemaal open en bloot. Zou het krassen van zo'n hoes niet op te lossen zijn door eerst van dat schildersfolie over de auto heen te leggen ? Of wordt dat helemaal een voedingsbodem voor vocht en rottigheid ?
-----------------
<font color=red>[reclame] Te koop: radiateur R5 GT turbo, nieuw in doos [/reclame]
<font size=1>[ This message was edited by: turbo_arie on 2001-11-09 13:14 ]</font>
-----------------
<font color=red>[reclame] Te koop: radiateur R5 GT turbo, nieuw in doos [/reclame]
<font size=1>[ This message was edited by: turbo_arie on 2001-11-09 13:14 ]</font>
-
Hij wil er dus echt niet meer in rijden begrijp ik nu.. Ik dacht alleen voor de nacht dat ie niet hoeft te krabben enzo..On 2001-11-09 13:12, ploegah
wrote:Daar word ie echt super ranzig van.On 2001-11-09 13:10, Jeffrey Clio16V
wrote:
Foutje
Mijn 11 wordt alleen af en toe in het weekend gebruikt (meetings). In de winter staat hij meestal stil. Vandaar dus. Hij heeft vorige winter ook de hele tijd in weer en wind gestaan en daar is hij niet echt van opgeknapt.
Waarom mest je je schuur niet een grondig uit??? Lijkt mij de allerbeste oplossing. Vaak zit er een lading troep tussen die je toch nooit meer zal gebruiken (bij ons is dat tenminste zo)
-
Verkoop m aan mij voor een vriendenprijsje (een ECHT vriendenprijsje dan hè) 

On 2001-11-09 13:10, Jeffrey Clio16V
wrote:

Of was het geen grapje?