Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
ed_pret

hey ik ben benieuwd wat voor installaties jullie allemaal erin hebben zitten (mischien kan ik nog iets leuks bij iemand pikken:smile:)

Maar dat zal ik niet snel doen want ze hebben mijn radio ook laatst gepikt :sad:

Maar laat ik beginnen te vertellen wat ik heb en wat ik van plan te kopen.

Ik heb al 2 versterkers :
- Signat Roc 1 (2x125 rms)
- Opal 1254 (2x125rms)

1 Speakerset :
- JBL Decades 595 (150 rms)
- 2x Infinity ref. 12" (300 rms)

Verder :
- Cap 1F Caliber
- Sony xem-1000 X-over

Ik ben nog op zoek naar een composetje. Heb nog niet echt eentje op het oog maar zal wel een Infinity worden(vindt gewoon mooi :smile:)

Verder ben ik nu bezig met 2 mensen te onderhandelen over een clarion headunit met wisselaar.

Dit alles hoop ik dan 1 keertje MUUR EN MUUR vast in te bouwen:smile: en daarna een pitbul in de auto achter te laten.

Hey jongens laat eens horen wat jullie hebben!!!

Avé!!
Arjen

Hoi,

Om te beginnen heb een zeer goed alarmsysteem + pitbull.

Over mijn installatie:

Ik ben nog bezig deze in te bouwen in mijn 19. Hij zat eerder kompleet in mijn 11 turbo.

Ik heb:

-optima Yellow top accu
-1 Fiets condensator met voltmeter (Dietz)

- Panasonic DFX888 cd speler met centerspeaker
- 8 cd wisselaar
- Pioneer DSP unit
- Audio Control epicentre
- MTX Pro 752 versterker
- MTX 225HQ versterker
- Rockford Fosgate punch 55.2 versterker
- Marathon 6.5 inch composet met titanium tweeters
- Marathon Mk 6x9
- 2 Marathon 12 inch subwoofers in een gesloten 40 liter kist.
- 2 Marathon tweeters
Pieter
Contacteer:

$$$$$$$$$$$$

"| / / __
| | / / ___"
bruno @af
Contacteer:

voor al uw ICE vragen kan je steeds terecht in onze shop ATAF.
Al Uw vragen mogen ook gemailt worden naar mij !
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

wat er straks in gaat is niets ja helemaal niets gewoon instappen en luisteren naar je startmotertje (van clio)het aanslaan van je bezinepompje ,en dan het lopende motertje .ff
warm rijden gas er op het aanzuigen van lucht
het fluiten van je turbo bij het schakelen psssssssssstttt horen van je dump valve het kraken en steunen van de carrosserie en dan als je het gas los laat die mooie roffel van je uitlaat .en als je gas geeft begint alles weer opnieuw , wie heeft er nou muziek nodig in een 5 gt turbo ? er zit zat muziek in !
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hahaha :lol:
Roy
Moderator

Woehahahahahahaha Haas je hebt helemaal gelijk. Maar als je hem nou nog warm moet rijden?? Dan is het toch wel lekker om je subwoofer ff helemaal open te draaien, en je trommelvliezen ff te laten klapperen :grin:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

kan je zelf niet heel mooi zingen ?
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Naast de geweldige muziek van de auto
heb ik ook wel wat er in zitten..

n.l.:

- Axiom versterker 450 W
- Longmill versterker 180 W
- Rockford Punch 12" chrome edition subwoofer 400 W
- Tweeters van jbl
- Drieweg speakers van kenwood 150 W
- Headunit + wisselaar van kenwood

Stelt mischien op digitaal papier niet veel voor maar er zit een machtige dreun in waar ik erg tevreden over ben. :smile:
Anonymous

In mijn laguna 1995 ligt:

JVC headunit met 12 cd wisselaar,
kenwood 4 x 100 watt versterker,
pioneer 17cm compo set voor,
pioneer 17cm 3 weg set achter.

Deze speaker passen PERFECT in de laguna omdat pioneer ook de originele speakers heeft gemaakt. Binnenkort subwoofer met versterker. Volgende week foto's en meer details op http://www.ploegah.nl !
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 23 apr 2001 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
cliodiesel

in mijn clio liggen:

clarion arx 9570rz + wisselaar
3Xmarathon us250
1Xmacrom 2100x
1 cross over van mtx
2 x marathon 6x9 inch
1 composet power dynamics
1 15 inch marathon (1500 watt!!!)
1 15 inch miami soundworx

en er komt meer
cliodiesel

wie heeft er trouwens nog een powercap liggen ca 1.000.000 farad
Arjen

He cliodiesel,

Volgens mij kom je ook wel eens bij Ron de Vries. Daar woon je natuurlijk ook dicht bij.
Hoe bevallen die Marathon versterkers ?
Ik heb zelf zo'n Marathon High Current versterker gehad, maar die heeft het maar ff gedaan.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bij Ron de Vries was vorrig jaar toch een CRS meeting?
cliodiesel

ze knallen onwijs hard alleen ron heeft de marathonnetjes niet meer liggen. ik heb ze nog wel, maar hou ze, dit spul gaat nooit stuk. ik vind macrom (ook een lekkere in de scene) veel slechter qua vermogen.

patrick
Anonymous

ermm, es ff kijken..
Heb in mijn auto liggen:

Kenwood autoradio met 10CD wisselaar
300W pioneer subwoofer
2 x 150W pioneer woofers
2 x 150W pioneer midrange speakers
2 x 150W pioneer tweaters
2 x 300W Osio HPA2000 versterkers
Osio SX240 crossover
2 x Pioneer DMSS RD-N120 crossovers

Heeft een gaaf geluid en ben de gozer van wie ik et gekregen heb zeer dankbaar hiervoor :grin:
Bedankt Johnny!!!
Anonymous

huh? wat zeg je?? :smile: :smile: :smile:
Anonymous

En jou natuurlijk ook Blasto voor et inbouwen!! :smile:
Anonymous

Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik nu zo ongeveer doof ben... maar toch bedankt hoor :smile:
cliodiesel

he arie volgens mij kom jij ook wel eens bij ron in de buurt. hij is namelijk een van de weinige marathon dealers geweest. en jij heb ook aardig wat M! in je auto zitten. hoe bevallen de ovale trouwens. ik heb ze wel in mijn schuur liggen maar nog niet in gebouwd. ik zit te twijfelen. of die of 2 woofers in iedere deur voor nog mee bass.
Arjen

Ze bevallen perfect. Ik heb zo'n setje met aparte scheidingsfilters. Ik gebruik ze meestal zonder de tweeters. Dit brengt het geluidsbeeld meer naar voren. En ze kunnen flink wat vermogen hebben. Eerder had ik JBL's maar die waren al snel hemelen, terwijl dat toch ook wel goed spul is. Ik kocht eerder bij Ron de Vries in Beverwijk (zwarte markt), maar ga tegenwoordig naar Hoorn. (Geen last van al die mannetjes). Het is wel een stukkie rijden voor mij, maar ze hebben veel voor een redelijke prijs.
cliodiesel

nou arie het vermogen was kut!!!!!!
een bass hebben ze gegeven en het was een rook pluimpje. ploef. einde oefening en van de versterker halen. ga eens kijken of ik ze nog weer eens aan de praat krijg met wat lijm oid.

patrick.
groetjes patrick
Anonymous

Ik koop mijn spullen bij remco. De zaak remco car stereo, in den haag tenminste, is een lekker zooitje maar online hebben die gasten het helamaal voor elkaar. <a href="http://www.remco-online.nl">www.remco-online.nl</a>
Pieter
Contacteer:

ik koop mijn spullen ook altijd bij REMCO.

In Breda wordt de tent gerund door een leuke jongedame. Kan ik goed mee opschieten = korting, zo werkt het toch.

En inderdaad: goed, goedkoop en een gezellig zooitje, ook in Breda. Daar kun je rustig een uurtje blijven, beetje lullen, wat drinken. Echt een toffe zaak

En online ziet het er inderdaad zeer professioneel uit.
cliodiesel

hoe is dat climax spul? goed of wel aardig.

patrick
Pieter
Contacteer:

Ik heb een versterker( 2 x 150W + filter) voor mijn subwoofer van climax en 3-weg speakers in mijn deuren.

Ik heb ze vergeleken met JBL in dezelfde prijsklasse, maar ik moet echt zeggen dat die Climax veel beter klonk. Over die versterker ben ik ook heel tevreden.

Moet ik wel bij zeggen dat ik wat ICE betreft niet echt veel ben gewend, dus het is al snel goed.
Anonymous

Ik heb het ook in mijn auto gehad, die dat climax-spul. Klinkt best aardig. Prijs/kwaliteti verhouding is erg goed omdat het erg goedkoop is.

In den haag trouwens ook altijd leuke dames in de winkel, ik loop daar niet meer zo snel binnen want ik word er altijd zo arm van... :smile: :smile:

Ik heb laatst besteld bij di online shop en het was echt perfect geregeld, een week levertijd en alles pico bell o in orde. Vooral relaxt is dat je gewoon kan ruilen als jij vind dat het niet goed is.
Anonymous

cliodiesel > wel aardig zou ik zeggen. als je het geld hebt zou ik voor wat beters gaan.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 14 mei 2001 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

Hoe krijg je het voor elkaar om die Marathon's op te blazen ? Is mij nog niet gelukt. Had je de Gain wel goed staan van de versterker ?
cliodiesel

ja natuurlijk het is de 4de versterker die er achter in licht, maar tatarata ik heb weer een setje!!!!!!!!!

patrick
Plaats reactie