Ennuh hoe staan de mistlampen omschreven in het instructieboekje van een Clio 16v

Groeten Richard
dat is wat de rdw man tegen mij zegt!Madmaus schreef:der staat toch in de wet dat je maar 1 soort verlichting mag voeren. En aangezien je mist lampen alleen in combinatie met je stads/dimlicht werkt is het verboden.
Mits er mist is natuurlijk
van de rdw is een devil pijpje officieel gezien ook verboden...Arno17 schreef:Je uitlaat mag gewoon niet teveel db's produceren en zeker niet meer dan volgens goedkeuring rdw......
Ook het tunen en aanpassen van de motor is volgens mr Spee verboden, je veranderd dusdanig aan de auto dat hij niet meer aan de keurings en emissie eisen voldoet...............aldus mr Koos Spee.
Mistlampen onnodig voeren is ergernis categorie top tien volgens mij.
Ik doe niet negatief, vertel alleen maar wat Mr Spee en de RDW wel of niet goedkeuren............het pimpen van je auto is oke zolang je maar niet terecht komt in een topic met de naam:Haas schreef:van de rdw is een devil pijpje officieel gezien ook verboden...Arno17 schreef:Je uitlaat mag gewoon niet teveel db's produceren en zeker niet meer dan volgens goedkeuring rdw......
Ook het tunen en aanpassen van de motor is volgens mr Spee verboden, je veranderd dusdanig aan de auto dat hij niet meer aan de keurings en emissie eisen voldoet...............aldus mr Koos Spee.
Mistlampen onnodig voeren is ergernis categorie top tien volgens mij.
wat lopen we nou toch weer te mauwen zeg, hebben we het dan ook echt zo slecht? Wees blijf dat je vaak lekker rond kan rijden met je gepimpte auto, er zijn ergere landen wat dat betreft, daar kan en mag je niets.
negatief gedoe altijd
Wel grappig, laatst op wegmisbruikers hadden ze een M3 '05 aangehouden. Hij reedt volgens mij 20km/u te hard, die agenten vertellen ja meneer de remweg wordt kleiner etc etc, toen zei de bestuurder heb je gezien wat voor auto dit is? Die agent jahoor, zei de bestuurder deze kost 110.000 euro die van u 30.000, hier zitten remmen op zo groot als uw wiel alleen al. Deze auto remt dus ook veel harder en beter voor dat geld. Dus zelfs een kortere remweg, oh oh zei de agent hahah was wel grappig. En dan die Spee gewoon volhouden dat dat niet zo is, ik vind dat zo zielig en kinderachtig hij wil en zal altijd gelijk hebben.Hesselgouda schreef:zonde van die boomNiels Takken schreef:Aan de hoogste boom met die koos spee..
9,5 seconden van 405 naar 0.Arno17 schreef:In het kader van een remweg:
In Autokampioen staat een stukje over de snelle Bugatti....top 407 km/u en deze remt in 9,5 seconden....dus van 407 km/u naar 0 km/u.
Grappig om te weten is dat hij op topsnelheid 12 minuten kan rijden, dan moet je dus tanken.