Hallo auto en/of motorsportliefhebbers,
Traditiegetrouw wordt het prive raceseizoen iets later gestart als de formule 1. Om dit te vieren is het plan ontstaan om in mei een bezoek te brengen aan het 21km lange racecircuit de Nurburgring ( http://www.nurburgring.de )in Duitsland.
Dit ciruit staat naast zijn lengte bekend om de uitdagende bochten en verassende hoogteverschillen, kortom een uitdaging voor elke liefhebber van een potje fijn sturen. En dat is ook het doel van deze reis, 1 of naar behoefte meerdere ronden rijden.
Een korte opsomming van de dagplanning :
10:00 Verzamelen op een locatie in de buurt van Venlo
10:30 Vertrekken richting Nurnberg (vanaf Venlo +/- 150 km)
13:00 Geschatte Aankomst Nurnbergring
13:00 Lunch/Bijkletsen/Rijkaarten kopen
14:30 Rijden over circuit
18:00/18:30 Maaltijd in een nog nader te bepalen eetgelegenheid (Rastatte?)
20:00 Terugrit naar Nederland.
Een korte opsomming van de verwachte kosten.
Benzine : +/- Fl 300,-
Rijkaarten : 1 rondje dm 23,- , 5 ronden dm 88,-
eten : +/- Fl 50,-
Voor de mensen die opzien tegen de hoge kosten, bedenk een gedeelde Smart is
een halve Smart, dus misschien is het interessant om met een vriend(in) de
kosten te delen.
Aangezien we niet iedereen waarvan we weten dat ook zij zeker geinteresseerd zullen zijn in deze dag kunnen bereiken via de mail zouden we het fijn vinden als je/jullie deze ook op de hoogte brengen en evt opgeven! Want hoe meer zielen/pk's/auto's, hoe meer vreugd !
Mail me ff of je meegaat, dan kan ik een deelnemerslijst op stellen !
Groeten Marius
De 19e ? das dus zondag.
Ik ben zeker geinteresseerd, zijn er genoeg geinteresseerden ?
Ik ben zeker geinteresseerd, zijn er genoeg geinteresseerden ?
Nee komende zaterdag.
Er zijn nog niet denderend veel geinteresseerden. Afspreekpunt wordt verzamelen tussen 10:00 en 10:30 bij de mcdonalds aan a67 afrit Venlo.
Ik ga in ieder geval met mijn 5 gtt. Verder gaan al mee een renault clio 1.6 16v en een bmw e30 m3.
Zou iedereen die meegaat dat hier nog kunnen vermelden dan weten we op wie we moeten wachten bij de mcd.
Er zijn nog niet denderend veel geinteresseerden. Afspreekpunt wordt verzamelen tussen 10:00 en 10:30 bij de mcdonalds aan a67 afrit Venlo.
Ik ga in ieder geval met mijn 5 gtt. Verder gaan al mee een renault clio 1.6 16v en een bmw e30 m3.
Zou iedereen die meegaat dat hier nog kunnen vermelden dan weten we op wie we moeten wachten bij de mcd.
Laatst gewijzigd door Gast op ma 14 mei 2001 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat ik er bij ben. Vanavond weet ik meer, ik houd je op de hoogte !
Heb je eigenlijk een race-licentie nodig om daar te crossen ?
Heb je eigenlijk een race-licentie nodig om daar te crossen ?
Oke,
voor de mensen die morgen nog mee willen. Om 10:00/10:30 bij de McDonals A67 Venlo. Als je nog wilt bellen, mijn nummer is XXXXXXXXXXX
Ploegeh, als ik nix meer hoor neem ik aan dat je niet komt ok? Stuur anders nog even een sms ofzo
Groeten,
Marius
voor de mensen die morgen nog mee willen. Om 10:00/10:30 bij de McDonals A67 Venlo. Als je nog wilt bellen, mijn nummer is XXXXXXXXXXX
Ploegeh, als ik nix meer hoor neem ik aan dat je niet komt ok? Stuur anders nog even een sms ofzo
Groeten,
Marius
Marius > Sorry maar ik kan niet... Gaat even niet lukken met de financien
rijd maar een rondje voor mij...

Ok zal ik doen !! Jammer! Volgende keer Zolder?
Ik ga nu in de auto stappen om rond 10:00 in Venlo te zijn. Gisteravond feestje gehad tot uur of 1... niet echt handig..
Ik ga nu in de auto stappen om rond 10:00 in Venlo te zijn. Gisteravond feestje gehad tot uur of 1... niet echt handig..