hallo,
ik ben bezig met het vervangen van mijn homokineet op mijn clio uit 1993, ik heb de oude probleemloos verwijderd maar ik krijg de nieuwe er niet in, ook de oude kan ik er niet meer in krijgen krijgen. de 3 lagers willen niet meer in hun huis zeg maar. ik heb al een hoop geprobeerd, moet ik soms de huls uit de versnellingsbak halen????
kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat ding terug krijg ik word er helemaal gek van en wil morgen weer rijden...
groeten mike.
Homokineet vervangen clio
-
ik heb die wel is vervangen bij een andere auto... dus heb geen idee of het bij de megane het zelfde is...
maar ik weet wle dat het kl*te is om die borg ring er tussen te krijgen... en ja verder klopje met de hamer moet kunnen (niet te overdreven he
)
makkelijk is wel dat 1 persoon hem recht houd en voorzichtig aanklopt en de ander zorgt dat de ring er goed in komt...
als je uit de achterhoek komt kwam ik ff helpen
maar ik weet wle dat het kl*te is om die borg ring er tussen te krijgen... en ja verder klopje met de hamer moet kunnen (niet te overdreven he

makkelijk is wel dat 1 persoon hem recht houd en voorzichtig aanklopt en de ander zorgt dat de ring er goed in komt...
als je uit de achterhoek komt kwam ik ff helpen

-
het is gelukt, een paar tikken met de moker en hij zat er in,
bedankt, mike
bedankt, mike