Beetje moeilijk uit te leggen, maar hier komtie:
Als je de bodem van de auto kaal maakt zie je 2 strips bij de bestuurderskant en 2 strips bij de bijrijderskant waar de stoelen op gemonteerd worden.
Is er een goed alternatief voor die twee plastic stoelbevestigingsplaatsjes (soort u vorm) die om de achterste bodemplaatstrip geplaatst worden. Op deze plastic plaatje worden de achterste twee stoelframe-bouten bevestigd. In dit plastic gevalletje zit een moer. De bout moet dan door het plastic plaatje vastgetrokken worden in die moer. Dit systeem houd dan het achterste gedeelte van het stoelframe op de strip.
Nu is het geval dat die moer er elke keer uitschiet bij het aandraaien ervan. Op de voorste strippen zitten deze plastic dingen niet en kunnen gewoon direct moeren ingedraaid worden.
R5GTT Alternatief voor stoelplaatsers?
Idd, of je draait ze wat minder lomp aan. Kep de afgelopen maanden nogal zitten hanessen met veel stoelen in- en uit. Kep nergens problemen mee met vastdraaien. En tis een prima systeem omdat je zo enige speling hebt. Vaste gaten ga je merken in slecht lopen van de rails.
Hoe houd je dat irritante metalen dekplaatje dan op z'n plek (houd de moer in de plastic huls) tijdens het manoevreren. Bij mij valt ie er elke keer af. Er liggen nu verscheidene moeren onder de bodemplaat. Kun je die er trouwens nog op een of ander manier uit halen aan de onderkant ofzo?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon met je vingers
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Magneetpen? 

-
- Contacteer:
ik heb bij het inbouwen van mijn (jawel...) saab 900 stoelen gewoon een steeksleutel met een stukje plakband op de onderkant, daar een moer op en daar een ring op (beetje met papiere plakband vastplakken zodat het er niet meteen weer af valt...) en dan gewoon aandraaien via de bovenkant! en dan trek je de papiere plakband kapot als je de sleutel er af trekt...
appeltje eitje...
Groetjes Joost
P.s. klik hier voor de foto's van mijn saabstoelen verhaal...
appeltje eitje...
Groetjes Joost
P.s. klik hier voor de foto's van mijn saabstoelen verhaal...