Vraag over "Spaghetti uitlaat"

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
SaTyR

Ik heb hier verschillende threads doorgelezen (omdak ik van plan ben een volledige RVS uitlaat te kopen van k tec) maar ik lees dat als men kijkt naar pk winst. De kat en middendemper niks of zeer weinig uitmaken. Is het dan nog steeds nodig een volledige lijn te kopen? Waarom geen spruitstuk + einddemper?
Gerard race GT

Welk type wagen heb je??
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
SaTyR

Renault Clio II 1.4 16V.

Ik wil wel geen TE zwaar geluid, is een andere eindemper dan wel een goed idee?
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

eigenlijk werkt dit alleen goed als je alles aanpakt
dus kop flowen, scherpere nokkenas , andere chip ,spagettie spruitstukje en dan ook de uitlaat aanpakken

zonder dat je de beademing verbeterd en zorgt dat de chip alles kan bijbenen heeft een uitlaat alleen qua vermogens wint erg weinig zin
het zal ten aller tijden een paar pk schelen

wil je echt snel koop je een 2 liter of hang je er een 2 liter turbo in
~thijs~
Contacteer:

@Sven: het is belgie he daar mag je niet zomaar een ander blok erin lepellen :wink:
SaTyR

~thijs~ schreef:@Sven: het is belgie he daar mag je niet zomaar een ander blok erin lepellen :wink:
Inderdaad : :wink:
alex1971

Kijk; een RVS uitlaat heeft de voordelen dat het veel slijtvaster is dan origineel. Daarbij klinkt het ook mooier. Meest bijzondere is dat de klank verandert naarmate de uitlaat warmer wordt.

Mocht je later inderdaad willen gaan tunen met chips, nokkenassen, kleppen en weet ik wat allemaal heb je alvast een uitlaat die niet meer je zwakste schakel is in die keten. Ik ga er dan wel vanuit dat het een RVS uitlaat is met sportief karakter en niet slechts een vervangingsuitlaat.
Plaats reactie