inhouden motor en toerenteller

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
Timothy

hallo,

ik ben bezig met mijn renault 19 1.4 wat te stylen, nu heb ik een ander dashboard (een met toerenteller) er in gezet, maar de toerenteller doet het nog niet, weet iemand misschien waar ik dit signaal weg moet halen?

en mijn tweede vraag, soms houdt de auto wat in als ik het gas in trap, meestal als ik net in een bocht zit, of er uit kom. Wie weet wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

Ook had ik nog een vraag voor het verlagen van de auto, kan ik dit doen doormiddel van nieuwe 'veren' of moeten de schokbrekers? ook nog vervangen worden.

bedankt,

Denny
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Timothy schreef:hallo,

ik ben bezig met mijn renault 19 1.4 wat te stylen, nu heb ik een ander dashboard (een met toerenteller) er in gezet, maar de toerenteller doet het nog niet, weet iemand misschien waar ik dit signaal weg moet halen?

en mijn tweede vraag, soms houdt de auto wat in als ik het gas in trap, meestal als ik net in een bocht zit, of er uit kom. Wie weet wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

Ook had ik nog een vraag voor het verlagen van de auto, kan ik dit doen doormiddel van nieuwe 'veren' of moeten de schokbrekers? ook nog vervangen worden.

bedankt,

Denny
wat betreft je toerenteller vraag: iemand @ Renault19.nl (Robert) heeft dit onlangs ook gedaan, die weet er meer van, en heeft het ook min of meer in een topic staan, zoek daar es verder zou ik zeggen.

EDIT: linkje Tellerbak inbouwen

verlagen is idd andere veren, mocht je extreem omlaag willen gaan moeten er ook andere schokbrekers op, maar volgens mij is dat niet nodig als je gewoon 3 of 4 cm omlaag wilt.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Plaats reactie