Ik wou net m'n auto starten en nou slaat ie ineens niet aan, de startmotor draait wel rond maar de motor slaat niet aan.
Wat zou het kunnen zijn? Ik heb hier nog nooit eerder last mee gehad.
De bougies zijn 4 weken geleden al vervangen.
hellup!
Probleem R19 1.8i
vonktie?
ff kijken dan 
bougie eruit draaien, kabel erop en met schroefdraad tegen je blok aanhouden. Suus ff startmotor rond laten draaien en dan zie je t vanzelf
Wel ff in de vrij zetten 
edit: hmz..te laat

bougie eruit draaien, kabel erop en met schroefdraad tegen je blok aanhouden. Suus ff startmotor rond laten draaien en dan zie je t vanzelf

edit: hmz..te laat

nou, gas erop dan !
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vantevoren nooit gedacht he, dat je GT de betrouwbaarste van de 2 is 
Ik zou ook ff je alarm nalopen..als die de ontsteking onderbreekt kom je ook niet ver (ik spreek uit ervaring, terugweg TT NH)

Ik zou ook ff je alarm nalopen..als die de ontsteking onderbreekt kom je ook niet ver (ik spreek uit ervaring, terugweg TT NH)
-
- Contacteer:
Dat ga ik filmen dan 
camco 

laat t topic nou gaan over je 19 
ouwehoeren is leuk, maar doe dat dan ff in ACT

ouwehoeren is leuk, maar doe dat dan ff in ACT

en dan sta ik niet onder stroom?Haas schreef:ff kijken dan
bougie eruit draaien, kabel erop en met schroefdraad tegen je blok aanhouden. Suus ff startmotor rond laten draaien en dan zie je t vanzelfWel ff in de vrij zetten
edit: hmz..te laat![]()
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Contacteer:
als je alleen de (rubberen) bougiekabel vasthoudt niet als het goed is 

pcies!
wel alleen je schroefdraad van de bougie tegen je blok oid aanhouden,waar hij kan aarden
wel alleen je schroefdraad van de bougie tegen je blok oid aanhouden,waar hij kan aarden

vrijdag nogBart V schreef:zeker nog nooit een schok gehad van bougiekabels?? Dan leer je t wel af om kabels met je blote hand vast te pakkenPaul1916v schreef:als je alleen de (rubberen) bougiekabel vasthoudt niet als het goed is

-
- Contacteer:
Ik laat dat soort dingen altijd doen 
leek mij logisch....hoe dat? met tangetje ofzo? (met plastiek handvat)

leek mij logisch....hoe dat? met tangetje ofzo? (met plastiek handvat)
ik hoor wel als ik het contact aanzet iets zoemen, das toch de pomp?
Het 'alarm' zit alleen op de bobine en ergens bij het contactslot dus als het daar aan zou liggen, zou er toch geen vonk zijn?
Het 'alarm' zit alleen op de bobine en ergens bij het contactslot dus als het daar aan zou liggen, zou er toch geen vonk zijn?
tank vol?
klinkt als je alarm als ik t mag zeggen.. Accupooltje eraf en erop kan nix helpen?
klinkt als je alarm als ik t mag zeggen.. Accupooltje eraf en erop kan nix helpen?
yeps...stopt na ong 5 sec...Ralf schreef:ik hoor wel als ik het contact aanzet iets zoemen, das toch de pomp
-
kloot is een beetje met de bedrading van het stekkertje van de bdp gever
VLK Groep
Nou ik weet eindelijk wat er aan de hand is....
De injector is overleden..
Dus ga ik maar op zoek naar een andere injector.
Wie er toevallig nog een heeft, mag me pm'en.
De injector is overleden..
Dus ga ik maar op zoek naar een andere injector.
Wie er toevallig nog een heeft, mag me pm'en.
hij zit idd vast, tik er op en hij doet het weer, en dan zet je de motor uit.. weer vast... Waar kan je dat reinigen laten doen?Bart V schreef:Mischien zit de injector gewoon vast, en is een ultrasoon reinigingsbadje genoeg om ze weer gangbaar te maken. Reinigen is sowieso altijd nuttig.