Even voorstellen: Meganerat

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Kim [meganerat]

Hallo allemaal,

Zoals de meeste het doen heb ik ook al een tijdje op het forum rond gehangen.
Maar heb mij nog steeds niet voorgesteld en vind dat daar maar even verandering in moet komen (wel zo netjes ,niet??)

Mijn naam is Kim (MAN, dus voor er weer gefloten wordt, GEEN VROUW)
Ik rij al jaren renault en kom er niet vanaf (heb al meerdere pogingen ondernomen)

Wat ik heb gehad zijn een:
20 TS
5 GT Turbo
19 TR
Clio
5 (automaat)
Twingo (paars eigenlijk blauw)
Twingo (groen eigenlijk ook blauw, lol)

Wat ik nog heb:
clio 1.4 16v
Megane 2.0 Grand Tour

De Twingo is nog een klein beetje bijgewerkt na aanschaf met dakspoiler en OZ velgen
windshermpjes en spatlappen en andere plastics maar die zijn in de loop der jaren al deels weer af gegaan.
Voor de rest is hij nog gewoon standaard.

De Megane is standaard maar daar heb ik nog wel plannen mee, maar wanneer dat gaat gebeuren is voor mij zelfs nog de vraag.
Het liefst verbouw ik hem (met wat er mogelijk is) net als Haroldmegane2driver maar dat komt er echt nooit van.

Ik volg dit forum meer om te kijken wat jullie allemaal met de wagens doen en alle info die jullie bij elkaar hebben is van grote waarde voor als er eens wat is met de auto of als ik wat wil veranderen.

Tot ziens bij een meeting,

Groeten Kim

[img]http://img.photobucket.com/albums/v607/ ... twingo.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v607/ ... 71cae0.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Kim [meganerat] op zo 28 okt 2007 7:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Thierry

Welkom
Weer een echte Renault liefhebber erbij zo te zien :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Welkom hier! (Y)

Ik heb al een paar keer een Megane Grand Tour gezien met het front van een megane RS, dus die andere voorbumper e.d. en dat vond ik er errug goed uitzien..misschien een ideetje?
Kim [meganerat]

Misschien later nog eens, of wanneer er een keer schade wordt gereden (is het mooiste moment om zo iets te doen, denk ik). Maar er zijn meer dingen in het leven die wat voorrang hebben op het verbouwen van een auto. Beginnen tzt wel met kleine dingen die niet zo'n grote aanslag geven op de portefeuille :wink: . Heb wel wat leuke dingen gezien die onder andere in het topic: megane II grand tour 2.0 16v staan. maar dat staat op een verlanglijstje die voorlopig niet aan de beurt is.

Het bekijken op de site wat er allemaal aan de auto's gedaan wordt vind ik voorlopig wel genoeg :lol:
Plaats reactie