Heb gezocht op het forum maar kan niets vinden over een cruisecontrol in een renault kangoo.
Wie kan mij helpen aan schema's, een indicatie geven hoeveel me dat gaat kosten als ik het laat inbouwen, waar ik het het besten kan laten doen of links naar sites waar het algemene verhaal over cruisecontrols instaat enz, enz.
alvast bedankt
cruisecontrol schema kangoo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je kan het zelf doen, maar het komt nogal nauw met de afstelling van de gaskabel.
Inbouw zit tussen de 150 en 200 euro, en laat je doen bij een inbouw station bij jou in de buurt.
Inbouw zit tussen de 150 en 200 euro, en laat je doen bij een inbouw station bij jou in de buurt.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
vooral met plaatsen van die onderbrekers op de koppeling en de rem moet je wel wat ervaring hebben dus als je niet echt gewent bent om te sleutelen zou ik er niet zomaar an beginnen
die jongens doen niks anders dus gaat veel rapper
ze weten hoe de panelen zonder slopen verwijderd moeten worden
en weten het vaak netter in te bouwen zowel in het interieur als onder de kap
een amateur hoe handig ook kan de plank nogal eens mis slaan (mijn ervaring over wat ik zie in de praktijk (automonteur))
die jongens doen niks anders dus gaat veel rapper
ze weten hoe de panelen zonder slopen verwijderd moeten worden
en weten het vaak netter in te bouwen zowel in het interieur als onder de kap
een amateur hoe handig ook kan de plank nogal eens mis slaan (mijn ervaring over wat ik zie in de praktijk (automonteur))