enkele vragen clio phase 1

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Redbull clio
Contacteer:

heb al gezocht met de search maar ik kon elke keer niet verder geraken dan de eerste pagina dus heb ik het opgegeven en ook mijn antwoorden niet gevonden.

-zou ik de tellerbak van een 16v op mijn 1200 kunnen aansluiten?
-mijn lamdasonde werkt niet meer deftig kan ik deze uitkuisen of zo iets?
-is het mogelijk om die opengaande ruitjes van een driedeurs in een driedeurs te zetten waar deze ruitjes niet instonden?

hoop dat er iemand mij kan helpen of mij kan zeggen waar het staat op het forum
alvast bedankt
mvg
Davy
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

- het kán, maar je zit met verschillende snelheden in de teller, dus is dat niet handig, de metertjes er rechts van kun je volgens mij wel overzetten

- wat is in vredesnaam uitkuisen? :S

-en die weet ik niet :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:- het kán, maar je zit met verschillende snelheden in de teller, dus is dat niet handig, de metertjes er rechts van kun je volgens mij wel overzetten

- wat is in vredesnaam uitkuisen? :S

-en die weet ik niet :p
-Kan niet. je teller werkt wel. maar de toerentellen enz. werken niet.

-uitkuisen is schoonmaken. Maar een andere sonde is makkelijker te vinden.

- Als je er klap ruitjes in wil hebben moet je ook alle panelen hebben incl scharnieren enz enz. Dan zou ik zo niet echt een probleem meer zien. Maar zoveel voordelen heeft het niet. Als ik zeg dat ik ze max 10x per jaar open heb staan..

Gr.Frits
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ik bedoelde die tellers daar weer rechts van :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Redbull clio
Contacteer:

-ok die teller wordt dus nix. was gewoon om een toerenteller en een watertemperatuur meter te hebben want dat staat er nu niet in...

-voor zo een andere sonde vragen ze wel veel geld en aangezien ik maar een student ben heb ik maar een beperkt budget.

-die ruitjes haal ik uit een andere clio die ik heb staan en aan het afbreken ben dus ik denk wel dat ik alle stukken heb dus dan is het mogelijk van ze te plaatsen of niet?

alvast bedankt
Plaats reactie