Net een nieuwe versterker gekocht en aangesloten. Eerst nieuwe bekabeling getrokken want die oude was een beetje kapot gegaan na twee jaar trouwe dienst. ook een verdeelblok gekocht want er moesten nu twee versterkers aan. Alles leek prima te werken. totdat ik de woofers aansloot (in de prachtige kist, roy bedankt...). De 60A zekering vloog me om m'n oren.
Gelukkig maken ze ook 80A dus morgen kunnen we poging 2 wagen. Beter dat het zaterdag allemaal werkt...

-
Dus je komt zaterdag aangeboenkt:lol:
mzzl
mzzl
-

De laguna
de vijf die werkt nog niet..
Ik heb gewoon geen tijd om hem op te knappen, ik heb het veels te druk. Heel heel heel misschien ga ik hem verkopen want zo kost ie me alleen maar geld, ik doe hem geen recht aan zo.
de vijf die werkt nog niet..
Ik heb gewoon geen tijd om hem op te knappen, ik heb het veels te druk. Heel heel heel misschien ga ik hem verkopen want zo kost ie me alleen maar geld, ik doe hem geen recht aan zo.
-
Dat is jammer..
Die suzuki is wel beter...
540,- per maand in de lease, rij je een gloednieuw kanon. Ik zat er vorige week op en ik moet toch zeggen dat dat niet verkeerd was. Weet je wat het mooiste is ? Als je jezelf dood rijd hoef je de rest van je lease contract niet te lappen !
540,- per maand in de lease, rij je een gloednieuw kanon. Ik zat er vorige week op en ik moet toch zeggen dat dat niet verkeerd was. Weet je wat het mooiste is ? Als je jezelf dood rijd hoef je de rest van je lease contract niet te lappen !
Niet jaloers... dat zou ik ook zeggen:lol:
Het is echt een super ding.
En hij is 00k nog in nieuwstaat
We hebben het er Zaterdag wel ff over, dan hoef ik ook niet zoveel te typen
Mzzl...
Het is echt een super ding.
En hij is 00k nog in nieuwstaat
We hebben het er Zaterdag wel ff over, dan hoef ik ook niet zoveel te typen
Mzzl...
homoOn 2001-11-02 00:03, ploegah
wrote:
R5GTT verkopen !!!!!!! 

On 2001-11-02 09:43, Goof
wrote:homoOn 2001-11-02 00:03, ploegah
wrote: