iemand ervaring met deze verzekering

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
catscan

Hoi allemaal,

Ik was op zoek naar een goedkope autoverzekering en kwam dit tegen:

http://www.verzekeruzelf.nl

heeft er iemand ervaring mee?

deze is voor mij heel er goedkoop voor een wa verzekering voor mijn clio :) en ze zijn schijnbaar als beste getest ofzo dus dat zit wel goed :p

iemand ervaring hiermee?
pierre

http://www.verzekeringssite.nl

hier kun je alle verzekeringen vergelijken
pierre

ik heb even vergeleken inderdaad goedkoop, dus ik zou het doen.
CChris

deze maatschappij doet toch alles via internet??? dus dat je niet kan bellen naar een tussenpersoon enzo.....
R 5 Convertible Rulezz
catscan

ja ik zoek een goedkope verzekeraar en ik zit nog in de risico groep dus ga geen dure wa nemen.. want ja ik heb het toch al niet zo breed :P

of zie ik iets over het hoofd naast de aantrekkelijke prijzen?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

meestal als je zonder tussenpersoon zit dan heb je vaak meer gezeik als er eens iets is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
PaulM

als je slim bent neem je ook een rechtsbijstandverzekering voor bij je auto, en dan natuurlijk NIET bij de verzekeraar waar je ook je auto verzekert :)
pierre

volgens mij geeft een tussenpersoon juist veel gedoe en is een rechtsbijstandverzekering goedkoper bij de bestaande polis.
Job-turbo
Contacteer:

Als je een goede tussenpersoon hebt neemt de tussenpersoon juist werk van je over en heb je minder gezeik. Je kan gewoon een rechtsbijstand nemen bij de autoverzekering zelf want de auto verzekeraar besteed het waarschijnlijk toch uit aan een andere partij.
PaulM

Ja, en als je dan een conflict hebt met je verzekeringpartij? Dan moet je dus de rechtsbijstandsverzekering aanroepen van de partij waartegen je de verzekering nodig hebt.... (me pa zit in verzekeringen en had me geadviseerd om rechtsbijstand niet bijdezelfde partij te doen), maarja moet je altijd nog zelf weten natuurlijk :). Mij kunnen ze me nou niks maken op dat gebied iig.
Riël
Über-Spammer

De rechtsbijstand zelf heeft toch echt niets meer met je huidige verzekeraar te maken, die verzekert je alleen ervoor ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
PaulM

Dus als je conflict hebt met je autoverzekeraar, en j bent daar ook rechtsbijstand verzekert, dan kan je voor bijvoorbeeld een rechtszaak tegen je verzekeraar, bijdezelfde verzekeraar beroep doen op die verzekering? :) Ben benieuwd hoe dat dan afloopt :)
pierre

+Clio16v+ schreef:Dus als je conflict hebt met je autoverzekeraar, en j bent daar ook rechtsbijstand verzekert, dan kan je voor bijvoorbeeld een rechtszaak tegen je verzekeraar, bijdezelfde verzekeraar beroep doen op die verzekering? :) Ben benieuwd hoe dat dan afloopt :)
simpel, molotov cocktail in je auto, even naar de verzekeraar racen en verhaal halen. :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

+Clio16v+ schreef:Dus als je conflict hebt met je autoverzekeraar, en j bent daar ook rechtsbijstand verzekert, dan kan je voor bijvoorbeeld een rechtszaak tegen je verzekeraar, bijdezelfde verzekeraar beroep doen op die verzekering? :) Ben benieuwd hoe dat dan afloopt :)
als het goed is staat in je polis dat je dan gewoon recht hebt op de rechtsbijstand is bij mijn zaak iig zo geregeld en vatgelegd
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
PaulM

Ik heb voor zekerheid maar apart genomen, heb er ook meteen voor wonen bij gedaan. Zit op kamers en huurbaas is een lul :(
Mickael

Pas aub op met goedkope verzekeringen!

Dit zijn veelal uitgeklede polissen en zijn vaak erg traag van betalen.

Ik werk bij een tussenpersoon en als je dan soms ziet hoe makkelijk maatschappijen claims afwijzen...... Vaak is een telefoontje van ons voldoende om toch de schade uitgekeerd te krijgen.

Leuk voorbeeldje:
Ik had schade aan mijn auto, klein krasje van niets. Ik claim 450 euro schade omdat de bumper opnieuw gespoten moet worden (uitlaat moet ook gedemonteerd worden). Expert komt en zeg ja sorry maar die kras is te klein. Ik bel de maatschappij dat ik er niet mee eens ben, maar word afgescheept. Prima bellen we opnieuw, maar dan met ons tussenpersoon nummer. Krijg verdikkeme dezelfde vrouw :evil: aan de telefoon, leg het nogmaals uit en eis schade vergoeding. Belt terug.....
30 minuten later telefoon, mijn schade word uitgekeerd, 3 dagen later is het geld op mijn rekening binnen.

Je wil niet weten hoevaak we iets op deze manier toch uitgekeerd krijgen!

Die price fighters kun je beter vermijden! Geeft erg veel problemen! We zien de meeste die overstappen al binnen een jaar weer terug komen.

Neem een algemene rechtsbijstand van de Klaverblad, dat is een van de beste en niet al te duur! Het is onzin om dat gekoppeld aan autoverzekering/inboedel verzekering enz enz, dan ben je uiteindelijk het dubbele kwijt.
Riël
Über-Spammer

Dat valt toch echt wel mee, ik betaal 2,71 per maand aan rechtsbijstand bij mijn huidige polis.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

rechtsbijstand module verkeer kost niets (ik ook een eurotje of 3 per maand extra)

rechtsbijstand algemeen en wonen e.d. kosten wel meer (voor als je een conflict met een winkelier hebt bijvoorbeeld)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Riël
Über-Spammer

Ik zal eens kijken wat ik precies heb en betaal , is een idee, een pakket geeft wel aardige korting.

2 auto's op de verzekering (clio en 19)
Inboedelverzekering
Aansprakelijkheidsverzekering
Rechtsbijstandverzekering
Doorlopende reisverzekering

Samen 81 euro per maand incl.

Die inboedel heb je zoiets van ja boeie, maar 't kost me 1,37 per maand, het extra pakket geeft 3% korting op het geheel, en dat is zo'n 2 euro :p dus ben ik totaal goedkoper uit :D
Job-turbo
Contacteer:

nu ik :D

2 X auto (GT Turbo en Suzuki Swift)

Opstal
Inboedel
Aansprakelijkheid
Rechtsbijstand (incl Eigen woning en motorrijtuigen)

35 euro per maand :p
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

valsspeler ;)
Plaats reactie