versnellingsbak clio gtt
-
ik heb een clio met gt turbo motor erin met een jb3024 bak maar de bak is kapot welke bakken kan ik nog meer er achter monteren want kan zo geen goeie 3024 vinden iemand suggesties?
-
leestekens?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En wat dacht je van: RTC markt, Te koop gevraagd.Bram (vospower) schreef:leestekens?
Project: GTT Blue Sport
-
ik denk dat dit eerder z'n vraag wasrolf dunnink schreef: welke bakken kan ik nog meer er achter monteren?
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
zowat elke JB3 bak. Kijk alleen wel ff naar de bakverhoudingen 

-
welke kan ik het beste hebben dan?????
-
niemand?????? nouja dan maar 1 op de gok kopen
gewoon een gtt bak bijvoorbeeld, op de gok heb je nix aan natuurlijk. Kijk anders ff de handboeken na wat de overbrengingen zijn en zoek naar wat vergelijkbaars..
Kijk eerst maar eens goed hoe je kilmeter klok word aan gestuurd. D.m.v. een kabel of electries. Anders zit je daar straks weer mee. En versnellings bakken bij renault zijn recht of schuin uit gevoerd aan de motorzijde. GTT is schuin, kies je voor een recht bak dan moet je een nieuw beschermplaatje maken voor je vliegwiel. Beste is gewoon een GTT bak te kopen, zijn er zat te koop dat dat moet niet het probleem zijn.
gr sander
gr sander
neem aan dat je dash ook van een gtt neemt? anders zal t moelijk gaan...
-
dash is van een clio 16v mechanisch en heb een losse turbo meter aangeschaft en die zit in 1 van de tellergaten in het dashboard van de 16v jb 3024 zat er achter heb nu een 3027 van een gte 1.7 als ik het goed heb
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik heb hier een jb 3 liggen die echt goed is van een 19 16v met electronische en mechanische aansturing 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
hmm
electro en mechanisch? Hoe bedoel je?
electro en mechanisch? Hoe bedoel je?
-
maakt toch niet uit ik heb een turbo met een bak van een twingo en een cockpit van een clio~Haas~ schreef:neem aan dat je dash ook van een gtt neemt? anders zal t moelijk gaan...

laten we t er maar op houden dat het persoonlijke voorkeur is 

-
maar bedoel je het hele dashboard? of alleen de cockpit?
tellerbak enz..