Mijn project topic

Laat ik eerst is over me eerste auto vertellen

Ik haalde eind februari me rijbewijs en was al beetje aan het neuzen naar een gtt want dat was de auto die ik moest en zou hebben.
Maarja das natuurlijk nie zomaar gebeurt het moet niet onwijs veel kosten (zit nog op school

Na ongeveer 2 maanden in bezit van een rijbewijs te zijn eindelijk een advertentie op speurders gevonden deze stond er al even maar, de prijs stond me niet aan. Na tijdje piekeren tog maar eens bellen. Dit terwijl ik bij een klasgenoot in de auto zit (armando B
Wat bleek er moesten nog een paar kleine dingetjes aan gebeuren zodat je er weer helemaal tegen aan kon (dit zou de eigenaar zelf nog doen) maar ik als monteur in opleiding had zoiets doe ik zelf wel want, dan ken er tenminste iets van de prijs en weet ik of ut goed gebeurd ( zoals laswerk) Na even telefonisch onderhandelen kon er al aardig van de prijs af. Toch maar is gaan kijke samen met pappie.
Het is zaterdag 23-04-2005 we hebben s'ochtends afgesproke om te komen kijken. Ja hoor daar staat ie dan een witte R5 GTT best verlaagd ziet er leuk uit. Eerst eens kijken, meteen ziet ik onder de kap een OMP veerpootbrug. Verders gele koni schroefset voor. En nog een paar kleiene dingetjes. Al met al best leuk wagentje.
Proef rijden ja hoor de gtt rijd ook lekker alles voelt goed aan. De temperatuur bleef netjes. Verders voelde ik geen gekke dingen. Beetje op de puntjes opgelet volgens het forum. Duz ik was al aardig overtuigd.
IK kom terug ja hoor ik kon aan me vaders gezicht aflezen dat hij het wel wat vond. Al met al nog beetje lullen en ja hoor voor een mooie prijs een nette 5 om precies te zijn voor 950 euro

Leuk rond rijden met me nieuwe auto eerste wat ik kocht was dumpvalve leuk beetje spelen met me auto

En dan 20-06-05

Het is rond een uur of 7 ik dacht laat ik samen met een paar vrienden gaan zwemme ik onderweg nog een kilometer of 3. Er stopt een auto op de provinciale weg om over te steken voor mij rijd een 206 die remt af ik dus ook. Met dat we stil staan hoor ik kort stondig piepende banden met dat ik in me spiegel kijk zie ik een zwarte vlek en klap te laat.ik weet vol op me rem te trappen om zo nie nog verder naar voor te schieten.
Eerste wat ik dacht en deed was de b-weg oprijden ik dacht kut maar achja das geld verdienen ik werk toch in de schade ik dacht bumpertje spuiten en misschien nog iets en lekker geld verdienen. Ik sta op de b- weg en wil me portier openen K#T

Ok nou ik beetje erg pisted off maar ik dacht rustig blijven ik was 5 km van huis. ok ik denken wat moet ik doen. Ok papa bellen, papieren invullen en me baas bellen.
Ok papieren werden geregeld onder tussen komt er een agent die zegt zal ik voor jou een takel bedrijf regelen of rijd ie nog. Ik zeg nouwwww ik denk niet dat ik hier nog mee ga rijden hij zeg dan regel ik wat. Ik zeg ho ff..
ik me baas gebeld en ja hoor thuis alles neergegooit om mij te hale

Ik had al eens een blik gewerpt en zag zelf al dat ie total los was

5je op de oprijwagen en hop naar me werk.
En die domme K#T vrouw die achterop klapte janken en geschrokken bleek het ook nog eens een oud klasgenootje te zijn

Ondertussen week verder ofzo me baas ook met de verzekering aan het belle enzo... bla bla bla .
Ik wou me wrak houden en demonteren voor onderdelen en motorblok:D.
Me baas toen een goed woordje gedaan bij de verzekering en ja hoor een ongelooflijke dagwaarde:D
Alles toch nog weer goed ondertussen in contact gekomen met ronnie B ( ontmoet op automaxx bij de rtc plek). Ik was in ronnie in contact gekomen door een plaats genoot die hier in bergambacht vaak te vinden is bij REDESIGNERS.NL.
Na een paar keer belle hebben we afgesproken om te kijken. Geinig autotje maar tog nog genoeg werk aan. Ach ja je zit in de schade wereld je wil je auto uitbouwen waarom dan niet 1 met beetje werk. Na een kort gesprek waren we het eens over de prijs.
duz ik heb weer een renault 5 gtt.
O nu eerst is ff eten en dan straks meer over hoe en wat nu.
Grtjes Richard