Inkoopactie Suntek raamfolie

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
peanudt

Hoi hallo,

ik ben zelf al een tijdje op zoek naar professionele raamfolie om mijn ramen te blinderen/tinten. Ik heb uiteindelijk een adresje gevonden dat Suntek raamfolie verkoopt. Aangezien die folie redelijk aan de prijs is ben ik een inkoopactie gestart. Hoe meer mensen er kopen, des te goedkoper de folie wordt :D

Op deze site kun je meer info vinden over de folie's en prijzen.

Hoe werkt het?
Heel simpel. De komende twee weken inventariseer ik de vraag naar de folies. Je kunt dus aangeven hoeveel je zou willen bestellen. Na deze twee weken ga ik over op de definitieve bestelfase. Daar kun je je bestelling definitief maken door te betalen. Tot slot is er nog een weekje waar ik wacht op alle betalingen. Zodra alle betalingen binnen zijn / de betaalperiode voorbij is zet ik de order door naar de leverancier en zij verzorgen de verpakking en de verzending.

Wil jij ook meedoen ???? Dat kan. Het enige wat je hoeft te doen is jezelf even registreren bij inkoopacties.net (hier moet je ook je verzendgegevens opgeven!) en op de link rechtsonder 'meedoen aan deze inkoopactie' klikken (op de pagina van de Suntek inkoopactie). Vervolgens kun je voorlopige bestelling plaatsen. :p
Plaats reactie