[21 Turbo]grotere remschijven + klauwen

Vragen en antwoorden m.b.t. het remsysteem
Frank

Hallo,

Ik rijd al een aantal jaren met volle tevredenheid in mijn 21 turbo.

Een ding aan de auto vind ik erg slecht en dat zijn de remmen.

Ik heb al verschillende dingen geprobeert andere schijven + blokken , dit gaf al een verbetering tov de orginele spullen echter voldoet het nog niet aan mijn wensen.

Dus nu wil ik het grondig aan gaan pakken , dus andere schijven + klauwen monteren , ik rijd met 17" dus een grotere schijf diameter is geen probleem.

Je hebt veel keuze in de remklauwen namelijk, AP racing , Alcon , Wilwood , Stoptech , Movit , Kad , Hi spec , brembo enz .

Nu komt het probleem welke klauwen en schijven pak ik dan.

Ik ga er van uit dat een 4 zuiger klauw voldoende moet zijn.

En dan nog een groot probleem hoe monteer ik het op mijn auto.

Ik snap dat je montage platen of fusee stukken , caliper spacers of net hoe je het noemen wilt moet gebruiken maar waar haal ik die of wie maakt die.

Ik heb via via gehoord dat remmen service utrecht dit soort dingen doet.

Ik heb al veel gezocht op internet en ik denk dat ik voor 1000 euro een heel mooi setje erop heb zitten.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

remmenservice utrecht is (Y) maken alles perfect op maat en AP is ook gaaf moet je die F1 compositie nemen ghehe dat kost wat maar is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
neem wel goede schijven je kan er ook goedkope nemen maar die gaan dan net zo hard als de blokken :(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-Ray-
Contacteer:

ben benieuwd wat je gaat nemen en zal je ontwikkelingen op de voet volgen, ben zelf ook niet te spreken over de hoohouwers van m'n TQ.

Menno heeft er ook een grotere set op zitten, wellicht kan die je wat meer vertellen?
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas
Car: Megane RS

remzadels zitten bij de klauwen neem ik aan of niet? met alleen klauwen kun je nix....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer: