Even voorstellen: superdave

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
superdave
Contacteer:

Hallo mensen,

ik zal mezelf maar even opnieuw voorstellen. Ik sta al geregistreerd sinds ergens in 2002, maar rij sinds 2 weken een Clio 1.4 16v MTV uit 2000. Tijd om dus mijn activiteiten op dit forum weer eens nieuw leven in te blazen!

Ben inmiddels afgestudeerd en werk al ruim 10 maanden als Commercieel Medewerker Binnendienst.

Ben tegenwoordig 25 jaar, maar woon nog steeds in Roosendaal.

Verder nog meer te vertellen?? Vast wel, maar als je iets wilt weten, moet je het maar vragen :p
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Hoi Dave!
welkom (terug) hier!
had je eerder ook een renault dan?
en natuurlijk zien we graag wat :foto: van je auto!
superdave
Contacteer:

Ik heb niet eerder Renault gereden, maar was er wel altijd naar op zoek. Uiteindelijk maar even wat gespaard en nu eindelijk eentje gekocht.

De :foto: :

[img]http://www.davederond.nl/side.jpg[/img]
[img]http://www.davederond.nl/sidefront.jpg[/img]
paulvanrooij
Contacteer:

Ziet er netjes uit hoor! Nog een stukkie verlagen en t ziet er super uit! (Y)

Eens in de zoveel weken hebben we een meeting bij de Mac in Roosendaal..hou dat topic eens in de gaten en kom eens buurten als je tijd en zin hebt! is altijd heel gezellig! (Y)
superdave
Contacteer:

Verlagen...nee ik laat hem keurig op deze hoogte. Sinds ze hier in Nederland een overschot aan drempels hebben...althans, zo lijkt het...is het haast niet leuk meer om voor je lol te rijden.

Dus laat mij maar lekker schuiven met me Clio, kan ik tenminste nog enigszins fatsoenlijk over de drempels heen.

Ik zal het forum zeker in de gaten houden en wie weet zien we elkaar eens bij de Mac. (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

andere veertjes eronder, 35mm verlagen moet toch wel te doen zijn? dan kom je de drempels nog wel over hoor ;) maar goed..als je hier lang genoeg rondhangt word je vanzelf besmet met t virus ;)

Zie je in Roosendaal! (Y)
Plaats reactie