Ik heb een Renault scenic gekocht, maar nu zit hier geen radio in. Er komen wel draden uit het dashbord waar de radio aan moet. Zit hier normaal een stekker aan voor de orginele radio ? Nu komen er losse draadjes zonder stekker uit het dashbord. Wet iemand of ik er een stekker bij kan kopen en kan ik hier een andere, niet renaultradio op aansluiten ?
Alvast bedankt voor de reactie !
radio Scenic
-
- Car: Renault Clio III RS
Als het goed is kom je , wanneer je de kabels volgt een connector tegen. Deze kan je los trekken, dan pak je het iso kabeltje wat bij jou radio hoort en plugt hem er dan weer in. Daarna zal het weer moeten werken. Ik weet alleen niet hoe het zit met je bediening aan het stuur. Dit werkt iig niet met je 'nieuwe' radio.
als ik 2e hands radio koop zitten de kabels er meestal niet bij. Kan ik die kabels dan ergens los kopen ?
Ik wou eerst een orginele renault radio kopen, maar dit is met andere stekkers.
Nu heb ik maar ISO-stekker gekocht en een "normale" radio erin gezet.
Weet iemand of er een afdekplaatje bestaat voor dit ? (zodat het netter is afgewerkt)
Weet iemand of er een afdekplaatje bestaat voor dit ? (zodat het netter is afgewerkt)
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Yep. Te bestellen bij de dealer.René B. schreef:Ik wou eerst een orginele renault radio kopen, maar dit is met andere stekkers.

Kost iets van 25-30 euro. Afhankelijk van de kleur.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"