Hoi,
Het hitteschild van mijn broertje is al lang kapot maar gisteren besloot een klep de geest te geven dus nu wil ik meteen maar een nieuw hitteschild monteren heeft iemand er een te koop???
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Hitteschild heb ik nog wel liggen maar ik heb hem er niet in zitten ik vindt het pleuris dingen (sorry voor mijn taalgebruik) Je hoeft hem er ook niet in te hebben de hitte wordt door het rijden netjes onder de auto weggevoerd en je hebt nergens last van.
Oke noem me maar gek en gestoord en vertel maar dat je het echt nodig heb maar ik rij er al ruim een jaar zonder mee (en niet zachtjes en alles gaat goed)
Oke noem me maar gek en gestoord en vertel maar dat je het echt nodig heb maar ik rij er al ruim een jaar zonder mee (en niet zachtjes en alles gaat goed)

Ja, ik rij ook al dik een maandje of 10 zonder hitteschild, no problemo,
heb er trouwens nog wel een liggen ( van een PI, maar zit geen verschil in geloof ik)
heb er trouwens nog wel een liggen ( van een PI, maar zit geen verschil in geloof ik)
Hallo,
Wordt die warme lucht ook weggeblazen wanneer je langzaam door de stad heen rijdt ?
Of zouden al die duurbetaalde Renaultingenieurs hebben lopen slapen toen ze de 5 gt aan het ontwerpen waren ? Want als ik het goed begrijp zouden ze zomaar 50 piek hebben kunnen besparen door geen hitteschild erop te maken ?
Reakties ?
Wordt die warme lucht ook weggeblazen wanneer je langzaam door de stad heen rijdt ?
Of zouden al die duurbetaalde Renaultingenieurs hebben lopen slapen toen ze de 5 gt aan het ontwerpen waren ? Want als ik het goed begrijp zouden ze zomaar 50 piek hebben kunnen besparen door geen hitteschild erop te maken ?
Reakties ?
Het hitteschild is o.a. bedoeld om de ontstekingsmodule te beschermen tegen warmte, gaat ie kaduuk van, groot probleem voor de Phase I.