bezinemeter en tempratuurmeter doet het niet

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
naapoo

Goede middag allemaal
Ik heb een renault 19 1.7 rn uit 1994 en heb een raar probleem

normaal als ik de auto start dan gaan er de lampjes van de accu en de oliepijl branden en als de motor aan slaat dan gaan ze weer uit en dan kan je ook zie hoeveel bezine er in de tank zit

nu komt het probleem als ik de sleutel om draai dan brand de lampie van de olie en de accu niet, hij slaat dan wel gewoon aan en kan gewoon rijden maar dan geeft hij nu ook niet aan hoeveel bezine in de tank zit en de motor tempratuur blijft ook gewoon op nul staan.

wie weet hier een oplossing voor ( ik zelf zit iets tedenken aan de massa kabels en )
ook heb ik gekeken als er geen zekering stuk was maar dat was allemaal dik in orde
pierre

ergens is een doorverbinding gecorrodeerd, een van de stekkers in de motorruimte, dus zoekwerk.
naapoo

Ik heb het probleem al gevonden , ik had die midag een aanhangwagen achter de auto en die heeft de zekering laten springen maar omdat je niet goed kon zien dat de zekering kapot was heb ik naar lang zoeken toch gevonden , heb alle zekeringen er uit getroken en metr een lampie lopen testen en zo kwam ik de stuke zekering tegen maar nu brand het lampie nog wel van de accu dus de dynamo koolborstels zitten vast maar daar doe ik straks nieuwe in.

bedankt voor de reactie van hier en ik hoop dat iemand anders wat aan deze oplosing heeft

groetjes naapoo
Plaats reactie