nr plaat nakijken

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Plaats reactie
bruno @af
Contacteer:

Geachte heren Nederlanders ...

Even een vraagje ivm een wagen met nl kenteken .
Is het op legale manier (door ons dus, en niet door de politie) mogelijk om een eigenaar van een nl wagen terug te vinden via het kenteken ?

Is ivm een winkeldiefstal hier bij mij met sterke vermoedens ... De Belgische politie kan weinig doen met 'vermoedens' hetgeen ik wel begrijp natuurlijk ...

Bruno
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

helaas, dat is niet voor een particulier te achterhalen.
Tom
Moderator
Car: MB

legaal niet, die gegevens van de RDW zijn voor een particulier niet toegankelijk. Ik d8 dat garagebedrijven er bij konden dus via via is het misschien wel te doen
Riël
Über-Spammer

Je kan altijd bellen naar de RDW. Zij versturen dan een verzoek naar de eigenaar. Trouwens, hier zou de politie er wel achteraan gaan.
bruno @af
Contacteer:

hier dus niet ...

Het betreft 2 gasten die hier in november vorig jaar nogal verdacht rondliepen in mijn 'nogal bevolkte' winkel ... Na een uurtje merken we dat er een pioneer avic X1 gestolen was, die er een uurtje geleden nog wel stond . De headunit was weg, maar bekabeling en blackbox lagen er nog (dommerikken :p ) .
Nu komen deze gasten gisteren terug in de winkel nogal verdacht rondzoeken . Mijn collega zegt mij dat hij deze herinnerde van de desbetreffende dag waardoor ik onopvallend ga kijken in de auto van hen en nu zit er toch toevallig zo een x1 in zeker ???!!!

Politie gebeld en deze komt één deze dagen extra info inwinnen dus we zien wel ...

Bruno
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Lef hebben ze wel, zeg! Sjees... :( Succes ermee.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

bruno @af schreef:hier dus niet ...

Het betreft 2 gasten die hier in november vorig jaar nogal verdacht rondliepen in mijn 'nogal bevolkte' winkel ... Na een uurtje merken we dat er een pioneer avic X1 gestolen was, die er een uurtje geleden nog wel stond . De headunit was weg, maar bekabeling en blackbox lagen er nog (dommerikken :p ) .
Nu komen deze gasten gisteren terug in de winkel nogal verdacht rondzoeken . Mijn collega zegt mij dat hij deze herinnerde van de desbetreffende dag waardoor ik onopvallend ga kijken in de auto van hen en nu zit er toch toevallig zo een x1 in zeker ???!!!

Politie gebeld en deze komt één deze dagen extra info inwinnen dus we zien wel ...

Bruno
als je de dozen hebt met de serie nummers gaat dat wel goedkomen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Bram (vospower)

ik hoop dat je ze pakt! succes ermee
Plaats reactie