Heb me hier ook maar even aangemeld, kan me hier namelijk goed vermaken dus tja waarom niet

groetjes
bedankt, ben er wel trots op ookmikko schreef:Welkom, ziet er leuk uit
Nee, nog nooit geweest, is er elke avond een meeting dan rik?? lijkt me wel een x leuk om daar te komenRik schreef:Welkom Kool .
Ben je ook al eens bij de vrijdagavond meeting in Oldenzaal geweest?
Groeten,
Rik
ik zal is even kijken of ik dr een vrijdagavondje vrij voor kan maken, lijkt me wel ff gezellig zo een meetingkje :>.Rik Hamberg schreef:Nee, eens in de zoveel tijd is er een meeting op de vrijdagavond.
Check dit maar eens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 44#1580844
Groeten,
Rik
mooie schermpies hoorkool schreef:het voorschermpje is gemonteerd idd! pastte aardig mooi ook nog. die kartmeeting lijkt me heel leuk, maar dat wordt me toch iets te gek. behoorlijk wat km's weg en zit financieel al niet zo heeel ruim
. in maart is ook al die openingsmeeting en er komt ook nog een toertocht waar ik heen wil, en misschien zelfs nog richting belgie in mei ofzo? welja houdt het ff zo.
moet nu van mijn vriendin huiswerk gaan maken. ze vind het niet leuk dat ik deze site voor me huiswerk trek zeg maar
.
welja groeten dan
idd. volgende keer ff borrelen, heb een tijdje binne gezeten, maa rje niet meer gezien.kool schreef:haha geen probleem, jammer trouwens dat we niet wat gedronken hebben nog zondag, zo had ik dat wel meer afgesproken(paul), maar kwam niets van
.
welja volgende x beter