originele stoelen verwijderen uit een twingo

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
stephan2000
Contacteer:

Ik ga de originele stoelen uit de twingo van twingo bitch vervangen voor jamex sport stoelen, een frame lassen is het p[robleem niet, maar hoe krijg ik in vredesnaam die oude stoelen eruit??

Aan 1 kant zitten torx bouten das niet zo'n probleem, maar die andere kant zijn gladde dingen, hoe krijg ik die los???? iemand ervaring mee??

ik kan ze wel los slijpen maar hoe krijg ik de nieuwe dan weer vast???
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

kijk eens aan de onderkant van de auto :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
stephan2000
Contacteer:

:gun:
Erik Olijnsma schreef:kijk eens aan de onderkant van de auto :p
heb ff gekeken maar daar ook niet snap er geen reet van 8)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

volgens mij zitten de bouten aan de onderkant vast bij de Twingo.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Stefan S.

Yup, zitten inderdaad aan de onderkant van de twingo. Leuk werkje als je geen brug hebt :p
stephan2000
Contacteer:

zal hem zo ff op de brug zetten hier, zullen we ff kieken of we het kunnen fixen, zal wel nog universele sliders moeten aan schaffen denk ik en ff bracket lassen, maar das dan nog maar een fluitje van een cent, vast bedankt, dacht eerst dat ik in de maling werd genomen met onderkant van de auto door die smile die er bij stond, maar neem jullie voortaan toch maar serieus, zal me snel ook ff voorstellen in wie is wie, is wel zo netjes!! (Y)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

stephan2000 schreef:.. neem jullie voortaan toch maar serieus, ...
niet altijd doen :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
stephan2000
Contacteer:

net ff gekeken en inderdaad zie de moeren zitten heb ze ff ingespoten met wd40, ga ze strax ff loshalen aan 1 zijden en ff kijken wat ik van de oude sliders kan gebruiken en anders ff andere halen (Y)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Ik heb de oude sledes ook gebruikt. Let erop dat de ene kant van de slede "hoger staat" dan de andere kant (moeilijk uit te leggen maar je ziet het vanzelf). Ben benieuwd naar het resultaat :)
stephan2000
Contacteer:

stoelen zitten erin, alleen ze schuiven slecht naar voren en naar achteren, hoop dat het niet door het vast lassen van de gelijders komt (dat ze krom getrokken zijn door de warmte) Maar frame gaan we toch nog ff donkerblauw hammerite schilderen, dus we kijken wel ff en anders ff nieuwe sliders halen en vastbouten. En vandaag ff gordels kopen, want de oude situatie is komen te vervallen, dus nu maar gelijk 4 punts.

Foto's volgen
Plaats reactie