kleurcodes radio aansluiting clio16v

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
paulusdecliokabouter

Morgen ga ik mijn radio inbouwen, alleen nu heeft de vorige eigenaar de ISO aansluiting er ook uitgehaald (dus het wordt geen plug en pray), nou heb ik wel een ISO aansluiting, maar ik weet niet welke draden (die van blok, naar het radio gat lopen) bij welke functie hoort. Dus welke 12v continue is enz. De speaker draden weet ik inmiddels wel. Moet denk alleen de 12v continue weten, de 12v via contact, en de massa. Misschien is er al een topic van, maar die heb ik zo snel nog niet gevonden.
Het is een clio 1.8 16v ph2 btw :)

mzzls paul

-- Edited by Merijn: Moved to nl.ICE --
Ferdy
Über-Spammer

hoor ik daar...rob ?! :)
crazy ass clio

meten is weten !

en voor de boxen kan je een batterij gebruiken om te zien welke box het is als je die bijvoorbeeld op groen groen/zwart zet gaat je box kraken
paulusdecliokabouter

ik ben nog een n00b zonder multimeter.. :smoke: , kan natuurlijk altijd ff met de draden langs stuk metaal gaan, en kijken waar de vonken vandaag komen >-)
Robke
Car: Lexus IS250

Als het goed is zit er nog een brede rode stekker in de radioschacht.
Daar kun je dan gewoon een verloopstekker voor halen die je er zo in kunt klikken.
Tom
Moderator
Car: MB

paulusdecliokabouter schreef:ik ben nog een n00b zonder multimeter.. :smoke: , kan natuurlijk altijd ff met de draden langs stuk metaal gaan, en kijken waar de vonken vandaag komen >-)
koop die dan eerst maar een. Als je zelf niet kunt meten dan kun je er ook beter niet aan beginnen. Een achterscherm kun je ook niet lassen zonder las apparatuur.
Steven
Car: M536

Wel joh, gewoon volplamure :D
paulusdecliokabouter

Ducktape werkt ook wel goed hoor :)
paulusdecliokabouter

Heb boel aan kunnen sluiten, multimeter was uitverkocht en ik had geen zin om naar andere winkel te karren :) heb de plus kabel maar op de holbewoner manier gevonden, door ff langs stuk metaal te ketsen :P. Het contact draadje had ik wel goed, was die geel met streep erbij. zwart met streep was de masse.
Plaats reactie