Ik heb een Phase 2 en heb zitten kijken in het motorruim maar zitten 2 kannetjes (1 ruitensproeiervloeistof en andere) in de weg en dat kuipje onder de luchthappers..
Tips zijn welkom

Bij geen 1 auto is het nodig maar het voegt toch lekkere wegligging toe..Mrtn schreef:Heb je dat nodig dan bij een 1.2 Twingo??
ligt ook voor een groot deel aan je rijgedrag, maar je kan er wel van uitgaan dat het bij de meeste gtt rijders nodig isErik Olijnsma schreef:bij een gtt is het eigenlijk best wel nodig, de body tordeert nogal wat.
die van mij is van 2000..rico1047 schreef:die nieuwe twingo s hebben een stabstang onder de auto van veerpooot naar veerpoot,weet niet of dit ook bij die van jou past
Het enige wat in de weg zit zijn die kannetjes (rechts op de foto) en een ijzeren bak (rechts van de kannetjes)..Erik Olijnsma schreef:zo te zien is het ook niet direct mogelijk om daar een pootje tussen te zetten
Nou ik heb heel lang zonder gereje en het gaat prima. Tuurlijk merk je het wel, maar zoals jij erover praat doe je net alsof het wonderen verrichtErik Olijnsma schreef:dat bedoel ik niet,
maar zo'n 5 is uit conserven blik gemaakt, en echt stevig is dat chassis niet.
zeker met zoveel vermogen als een GTT is een veerpoot brug wel lekker
Ging mij gewoon om het mooie en de wegliggings winst.. maar van dat bakje voor die luchtstroom heb je gelijk..Steven schreef:Nou ik heb heel lang zonder gereje en het gaat prima. Tuurlijk merk je het wel, maar zoals jij erover praat doe je net alsof het wonderen verrichtErik Olijnsma schreef:dat bedoel ik niet,
maar zo'n 5 is uit conserven blik gemaakt, en echt stevig is dat chassis niet.
zeker met zoveel vermogen als een GTT is een veerpoot brug wel lekker
Ik zou zeggen voor een standaard twingo 1.2 zou ik de moeite niet eens nemen. Investeer dan gewoon in een set grotere velgen + verlagingsset, daar heb je 10x meer aan.
Of koop een auto met wat meer tuningspotentieel...