startproblemen en motoruitval

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
ilonatje

ik heb een twingo uit '98 nu het volgende probleem als ik aan t rijden gaat mn stroom eraf en dus gaat mn dagteller weer terug op nul nu reed ik vandaag op de snelweg en zonder iets te doen (wel gas geven natuurlijk) sloeg mn motor af wiet hier iemand een antwoord op ik ben bang dat ik straks weer ergens stil kom te staan ook heb ik af en toe dat mn motor niet wil starten maakt niet uit of de motor koud is of warm..
-PAZ-
Über-Spammer

valt alle stroom weg, dus heeft geen een van je verbruikers binnen en buiten je auto nog spanning??, zojah kijk eens of je accu klemmen goed vast zitten we hadden op mijn werk tijdje geleden ook zo een soort klacht, bleek dat de man paar dagen daar voor zelf zen radio had aangesloten en de accu klem niet goed terug vast had gezet
ilonatje

ja alle stroom valt uit dit is nu gemaakt de knoppen zijn losgetrilt denk ik
maar weet je misschin hoe het komt dat mn motor afslaat tijdens t rijden dit is dus niet hetzelfde als de stroomuitval. en dat ie niet altijd wil starten
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

kan een computerstoring zijn,

En gebruik ook even leestekens, :wink: leest een stuk relaxter
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-PAZ-
Über-Spammer

ik vermoed dat je problemen een gezaamlijke oorzaak hebben, bijvoorbeeld iets in de ontsteking of brandstofinspuiting, geen vonk of geen brandstof zal ie ook niet starten, indien een van beide tijdens het rijden wegvalt zal ook je motor stil vallen. ik zou de auto eens laten uitleven bij de renault dealer dan kunnen ze mbv een testkast de elektronica van je auto uitlezen en evt een defecte sensor of actuator tegenkomen. het uitlezen zal je mischien maar een paar tientjes kosten en zo kan je al een boel meer te weten komen en jezelf evt een boel zoek werk besparen
ilonatje

sorry ik zal erop letten over de leestekens.

en bedankt ik ga zo snel mogelijk naar de renault dealer.
Plaats reactie