even een vraagje...
ik heb elke keer dat me dop van me stuurbekrachtigingstank vochtig is, terwijl ik hem dan tog goed heb aangedraaid..
komt iemand dit probleem bekend voor, heb hem al een paar keer met een doek droog gemaakt, maar dan dagen later is die weer vochtig, het lijkt tog olie te zijn..
bvd
Clio 16v stuurbekrachtiging"tank"
Ha, iemand met hetzelfde probleem. Ik zou ook weleens willen weten waar die olie vandaan komt.
Dat gekreun is volgens mij toch niet het teken van het naderende einde van je pomp?Christian schreef:ja ik heb het probleem ook voral als ik max stuur en dan iets gas geef kwaart die k#t pomp het uit en het is volgens mij een klere werk om die te vervangen

Vind het wel lekker klinken, werkt tenminste nog IETS in die reno.
ja idd, en dat snerpende geluid vooral in de winter als het flink koud is buiten, heb er nu al een tijdje geen last meer van gehad bij het wegrijden uit de garage..
maargoed, ik w8 het nog ff af, en dan rij ik wel even naar de renault dealer toe om te vragen wat het probleem kan zijn toggg, informeren is gratis tog
maargoed, ik w8 het nog ff af, en dan rij ik wel even naar de renault dealer toe om te vragen wat het probleem kan zijn toggg, informeren is gratis tog

sinds ik de clio heb, heb ik ook dat gekreun al, wordt langzamerhand iets erger, maar de pomp heb ik voor een nieuwe van renault dealert vervangen, dus die zal het niet zijn.
Denk dat kleppenblok wat slecht wordt of is, ooit even een keer goed bekijken.
gr
Denk dat kleppenblok wat slecht wordt of is, ooit even een keer goed bekijken.
gr
Kheb het ook lichtelijk, stoort me niet zo, tis toch alleen als ik echt helemaaaal mn stuur omdraai
Vroem enzo
Hehe, ik hoop dat ze je serieus helpen. Na 3x vragen hebben ze je ook al door die kwibussen.willow schreef:ja idd, en dat snerpende geluid vooral in de winter als het flink koud is buiten, heb er nu al een tijdje geen last meer van gehad bij het wegrijden uit de garage..
Ik zie ze ook al snel het magazijn inlopen als ik binnenkom wandelen voor onderdelen

denk dat ze me netjes helpen hoor...ik vraag dr bijna nooit wat, en heb ook al een dure reparatie laten uitvoeren daar.MarcoG schreef:Hehe, ik hoop dat ze je serieus helpen. Na 3x vragen hebben ze je ook al door die kwibussen.willow schreef:ja idd, en dat snerpende geluid vooral in de winter als het flink koud is buiten, heb er nu al een tijdje geen last meer van gehad bij het wegrijden uit de garage..
maargoed, ik w8 het nog ff af, en dan rij ik wel even naar de renault dealer toe om te vragen wat het probleem kan zijn toggg, informeren is gratis tog![]()
Ik zie ze ook al snel het magazijn inlopen als ik binnenkom wandelen voor onderdelen
maar het probleem stoort me totaal niet, wilde alleen weten wat het kon zijn,ik d8 misschien heeft iemand wel de oplossing

denk dat ze me netjes helpen hoor...ik vraag dr bijna nooit wat, en heb ook al een dure reparatie laten uitvoeren daar.MarcoG schreef:Hehe, ik hoop dat ze je serieus helpen. Na 3x vragen hebben ze je ook al door die kwibussen.willow schreef:ja idd, en dat snerpende geluid vooral in de winter als het flink koud is buiten, heb er nu al een tijdje geen last meer van gehad bij het wegrijden uit de garage..
maargoed, ik w8 het nog ff af, en dan rij ik wel even naar de renault dealer toe om te vragen wat het probleem kan zijn toggg, informeren is gratis tog![]()
maar het probleem stoort me totaal niet, wilde alleen weten wat het kon zijn,ik d8 misschien heeft iemand wel de oplossing