Davy, ik weet niet of je lid bent van de Club Renault Sportives en dus ook de nieuwsbrief ontvangt, maar daarin biedt iemand een ontsteking aan voor een GTT, weet alleen niet welk type.
On 2001-10-16 21:56, Rudeboy
wrote:
Davy, ik weet niet of je lid bent van de Club Renault Sportives en dus ook de nieuwsbrief ontvangt, maar daarin biedt iemand een ontsteking aan voor een GTT, weet alleen niet welk type.
Maar anders moet je Žm maar even bellen:
Michel Oost; 0599-661718/ 06-18870803
Merci, heb idd de nieuwsbrief gezien. De gast morgen ff bellen
Michel oost woont in valtermond. Ik heb daar zelf ook wat weg gehaald. Valtermond ligt in de buurt van Ter Apel. B.T.W. Volgens mij had Marius ook een renix te koop.
There will be plenty of time to rest when your dead
On 2001-10-18 20:23, turboman cat
wrote:
Michel oost woont in valtermond. Ik heb daar zelf ook wat weg gehaald. Valtermond ligt in de buurt van Ter Apel. B.T.W. Volgens mij had Marius ook een renix te koop.
Hee, wie is die gast....sloper, onderdelenboer?
Telnr oid heb je dat?
wrote:
wrote:
Maar anders moet je Žm maar even bellen:
Michel Oost; 0599-661718/ 06-18870803
Even scherp blijven, Davy!!
Yep,
slapie slapie.....
Helaas had hij alleen een 208 liggen.