Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jesper16v
Contacteer:

Ik lees altijd dat jullie het altijd over te gekke en veel te gafe avondjes hebben. Maar ik vraag me altijd af WAAR IS DAT DAN???

Of is dat allemaal geheim of zo??? :wink:

Ik wil daar namenlijk ook wel een keer heen!!
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Zijn de topics niet duidelijk?

Meeting MCDONALD'S DRACHTEN
SLIGRO meeting
Fridaynightmeeting BODEGRAVEN
Meeting bij TURBOMAN CAT

:lol:
Jesper16v
Contacteer:

Waar in bodegraven en welke SLIGRO!!!
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

McDonald's Bodegraven en Sligro Drachten. Staat allemaal in de topics hoor :wink:
HotShot

Afgelopen zaterdag in Almelo nog een leuke sprintmiddag gehouden. Ik had de G-Tech Pro bij me (van Improve Tuning) en kon zodoende bij iedereen die het wilde, de accelleratietijd opmeten.

De VR6-jes en de G60s bleven ver achter. Ze zaten allemaal rond de 8 seconden. Een Daihatshu Charade GTTi reed eerst een tijd van 8.4 en na het verwijderen van de versterkers, speakers en het reservewiel kwam hij op een 7.44.

Na mijn tweede poging (6.7 sec.) hield ik het voor gezien aangezien ik de snelste tijd van de Subaru (6.0 sec.) toch niet zou kunnen halen.

Kom gerust een keer langs in Almelo!
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Master heb je dit al eens een keertje gelezen (staat in de gebruikershandleiding)

Waarom deze topic? Omdat er steeds meer dubble topics komen te staan en dit gewoon zonde is van de ruimte en van de onderhoudstijd.

De regels zijn :

Kom je voor het eerst op deze site meld je dan aan voor een account.

Stel je dan eerst even voor aan de rest van de bezoekers omdat we jullie dan leren kennen. (even de link aan klikken).

Heb je een probleem met je renault 5 doe dan eerst een Search in het forum of je probleem al ergens besproken is want de meeste problemen zijn hier al besproken dit voorkomt dat we dubble topics krijgen en zo blijft het geordend.

Zodra je een topic maakt zal deze in de 25 most active topics te zien zijn. Dus de bezoekers van de site zullen deze topic wel lezen. Niet je topic in verschillende forums posten want dat zou betekenen dat het er meerdere keren in komt te staan dit proberen we tegen te gaan.

Post je topic in de daarvoor bestemde forum dus heb je een probleem met je renault post het dan in nl.techniek. Dit zorgt er voor dat alles netjes in de daarvoor staande forum blijft en dus heel overzichtelijk te vinden is.

Hoe het netjes tegen elkaar, ga niet met ziektes en andere scheldwoorden smijten tegen je medebezoekers. Wij hanteren een simpele regel deze is : 3 strikes and
you're OUT.

De administrators houden het recht om topics te verwijderen of te veranderen zodat het netjes blijft.

Dit zijn een paar simpele regels die voor een ieder gelden. Deze regels zijn het leven in geroepen om het verblijf op renault-tuning.com aangenaam te houden.

Bedankt,

De administrators

Hopelijk stop je nu met dubble topics aan te maken over dingen die in andere topics besproken worden.

Mijn dank iS groot :smile:

(ik ----> is) :wink:
<font size=1>[ This message was edited by: chris on 2001-10-16 17:08 ]</font>
Jesper16v
Contacteer:

Sorry hoor!!
Jesper16v
Contacteer:

Plaats reactie