Hehe, eindelijk de eerste kilometers gemaakt met mn GT turbo!!!!!
Tering wat een herrie komt er uit die open uitlaat zeg, echt asociaal gewoon (dat ben ik

)
Kheb gereden zonder achterste zijraam, linker raam omlaag, zonder voorbumper/kentekenplaat, APK, kentekenverlichting, zijskirt, maar met HEEL veel plezier en herrie.
Echter: alles is niet koek en ei helaas:
-Begint pas bij hoge toeren goed te trekken
-Loopt af en toe niet op alle vier de cilinders
-In de hogere versnellingen vindt ik het wat tegenvallen.
Dat ie pas bij hoge toeren goed begint te trekken en mooi lopen ligt denk ik aan de sproeier van 130 die erin zit. In welke topic werd uitgelegd bij welk streepje op je turbodruk meter hoeveel druk je dan ongeveer hebt?????????
Bij mij komt de meter precies tegen het rode gebied aan: Hoeveel mbar is dit ongeveer?????
Ik denk dat ik m nog verder omhoog moet schroeven om de grote sproeiermaat te compenseren.
NOG EEN VRAAG: welke bougies???????? Was daar al een topic over????
De vlammen komen af en toe met het op de motor afremmen al uit de uitlaat, gelukkig

Ook het spruitstuk was net al roodgloeiend!!!!!
Oja nog een paar vragen:
-WELKE THERMOSTAAT????
-Kheb een nieuw thermocontact voor de koelvin erin zitten die al bij een hele lage temp. schakelt. Ik geloof 72 graden en dat ie dan afkoelt naar 68 graden. De koelvin slaat al in als de temperatuur meter NET over het eerste streepje is. Is dat niet heel erg vroeg??????
-Zijn die Magnecor bougiekabels iets of is er een ander beter merk??? Iemand ergens ervaring mee????
Alvast bedankt!!!!!!!