referentie : 7711230008. Zijn wel prijzig. 45.63 ex. btw. ex. korting.
Heb ff een setje voor mijn eigen coupé besteld. Morgen ff checken hoe ze staan/zitten.

Yep. Leverbaar voor ook Megane II.Martijn *Baccara* schreef:Ik heb ze (al een week of 8 ) in bestelling staan bij Lasaulec. Officieel startte de levering in februari, maar het schiet dus nog niet echt op.... Daar zijn ze trouwens wel goedkoper![]()
Heeft de dealer ze ook voor de Megane II? Dat vindt de leasemaatschappij beter.
Edit: SWF Visioflex op Ebay
Uhmm....Erik Olijnsma schreef:Doe es een foto![]()
en denk erom dat je niet teveel spamt op het forum he
Momentje, even een rubber slopenArie van de Hoek schreef:Yep. Leverbaar voor ook Megane II.Martijn *Baccara* schreef: Heeft de dealer ze ook voor de Megane II? Dat vindt de leasemaatschappij beter.
Edit: SWF Visioflex op Ebay
7711230009 is het onderdeelnummer. 45.63 ex. btw . ex. korting.
Merk is vlgns mij Bosch of Valeo.
Als een dealer het vandaag voor je besteld, zou ie het morgen binnen kunnen hebben.
deze prijs is dus per set neem ik aan...Arie van de Hoek schreef:Ik zag dat ze vanaf vandaag leverbaar zijn bij ons, de dealer. Die mooie ultra platte wisserbladen zoals bij een Scenic II, maar nu voor een Mégane type I.![]()
Heb ff een setje voor mijn eigen coupé besteld. Morgen ff checken hoe ze staan/zitten.volgen vanzelf.
Lijkt me wel leuk, zulke wissers. Maar de leasemaatschappij wil ze pas vervangen als ze kapot zijn.Arie van de Hoek schreef:[img]http://www.elgreco.nl/forum/smileys/confused.gif[/img]
Prijs is per set ja. En het zijn dezelfde soort als bij een Vel Satis.Fleetwood schreef:deze prijs is dus per set neem ik aan...Arie van de Hoek schreef:Ik zag dat ze vanaf vandaag leverbaar zijn bij ons, de dealer. Die mooie ultra platte wisserbladen zoals bij een Scenic II, maar nu voor een Mégane type I.![]()
Heb ff een setje voor mijn eigen coupé besteld. Morgen ff checken hoe ze staan/zitten.volgen vanzelf.
en dat zijn die slappe wissers zoals ook op de velsatis zitten...?
Geheel mee eens.viper schreef:kheb ze er ook opstaan
(zijn voor mij wil ni zo duur)
eerste indruk: vegen heel goed, zelfs bij heel hoge snelheid wat ik bij m'n vorige niet had
leon666 schreef:Wat een onzin zeg. Net of iemand naar ruitenwissers om kijkt. Mooie velgen ok, maar wissers? Who gives a damn.