probs met zetelverwarming

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
markske
Contacteer:

oké, heb dus een 182 en de zetelverwarming doet zeker niet wat ze moet. Volgens de garage is het normaal omdat ze alleen aanslaat als zetels kouder dan 12°C zijn. Geloof ik niet omdat de passagierszetel bij bv 3°C wel aanslaat bij de passagier en niet bij mij en bij 18°C slaat ie dan weer wel even aan. Het is nu toch al een dikke 3 weken geleden dat mijn zetel nog eens warm gehad heeft.
Bij iemand met zelfde wagen werkt het perfect. Enkele minuten goed warm en dan koelt hij veiligheidshalve af, waarna hij weer opwarmt. Dit doet de mijne dus niet. Volgens de garage heeft hij de oude zetelverwarming en ik de nieuwe. Wat een lulkoek, het gaat allebei om een 182, dus zo oud kan zijn verwarming niet zijn tov de mijne hé
Remco_Rs
Contacteer:

Inderdaad wat een lulkoek,Gewoon weer een afspraak maken.En hun laten zorgen dat het goed komt.Je zit toch nog in de garantie,dus waarom hun nou zo moeilijk doen?Ik had het laatst ook bij een avantime,daar werd het zitgedeelte niet warm maar de rug wel.bleek dus een onderbreking te zitten in het zitgedeelte..
Sander2

Ja, als je er met je eigen dealer niet uitkomt, zou ik toch eens een andere dealer proberen, wellicht heeft die een andere kijk op zaken...
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Ik heb ook stoelverwarming. Het warmt slechts een beetje op. Ik heb ook getwijfeld aan de goede werking. Vooral met die vrieskou eind maart natuurlijk. Nu is 't niet meer nodig.

NB. we hebben ook een aparte RS afdeling, daar had je dit eigelijk moeten posten...
markske
Contacteer:

de reden dat ik het niet bij de rs afdeling gepost heb is omdat het eigenlijk een algemeen probleem kan zijn. Het betreft hier niet een specifiek rs onderdeel en daarom vind ik dat het daar niet thuishoort :)
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

markske schreef:de reden dat ik het niet bij de rs afdeling gepost heb is omdat het eigenlijk een algemeen probleem kan zijn. Het betreft hier niet een specifiek rs onderdeel en daarom vind ik dat het daar niet thuishoort :)
Vind dat hij idd wel hier thuis past.
Ga lekker naar een andere dealer! En als die het wel kunnen vinden is het al snel duidelijk waar de fout zit: bij de wil van de garage om je te helpen.
markske
Contacteer:

gerepareerd. Signaal computer was goed, maar onder de zetel was de weerstand te hoog en daar ging het mis
Clio16vTR

markske schreef:gerepareerd. Signaal computer was goed, maar onder de zetel was de weerstand te hoog en daar ging het mis
Zelf opgelost zeker?
Heb nl geen hoge pet op van de renault dealer :evil:
markske
Contacteer:

zou ni weten hoe ik dat zelf had kunnen vinden :)
Plaats reactie