turbo @ clio 1.4 s?
topic start zegt t al, ik zal misschien geschift zijn maar ik begin een beetje lijp te worden van dat lage vermogen van me 1.4 (heb hiervoor een 16V en een 205GTI 1.9 gehad) en ga volgende week al powerfilter en compleet uitlaat systeem laten monteren maar is het EVENTUEEL mogelijk om een turbo te schroeven op mijn 1.4 blok?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Als je dat soort auto's gewend bent ga je niet heel veel hebben aan dat powerfilter en uitlaatsysteem..dan zou ik t geld apart zetten en sparen voor andere auto of motor ofzo...
Dat haalt inderdaad niet veel uit hoor zo'n andere uitlaat en een filtertje.
Klinkt wel grappig allemaal, maar doorsparen voor een andere auto is veel voordeliger als je sneller wil.
Beter een auto kopen die standaard voorzien is van een leuk vermogen.
waarom wil iedereen toch zo hard?
Klinkt wel grappig allemaal, maar doorsparen voor een andere auto is veel voordeliger als je sneller wil.
Beter een auto kopen die standaard voorzien is van een leuk vermogen.
waarom wil iedereen toch zo hard?

-
- Contacteer:
leuk? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
simpelweg de motor van een gtt erin lepelen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Uuuhm....
nee
Intercooler, compressie, cilinderkop, en er zijn nog wel wat meer dingen die het nodige werk moeten hebben wil het lopen.
Verdiep je eens wat meer in de techniek van die turbo motoren.
Die turbokits zijn niet voor niks zo schreeuwend duur.
nee
Intercooler, compressie, cilinderkop, en er zijn nog wel wat meer dingen die het nodige werk moeten hebben wil het lopen.
Verdiep je eens wat meer in de techniek van die turbo motoren.
Die turbokits zijn niet voor niks zo schreeuwend duur.
Laatst gewijzigd door Chris@R5 op di 22 mar 2005 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet bepaald, waarschijnlijk heb je een E7J blok en dan heb je een compleet andere layout, type blok etc.1nsane schreef:ist niet mogelijk om een gtt spruitstuk op me motor te bouwen en dan turbo erop uitlaat omleggen en gaan?
-
D'r is een gozer hier op het forum die een GTT blok in een clio heeft gebouwd. Hitman was z'n nickname meende ik.
Vergeet niet je Remmen, onderstel enz enz aan te passen. Want je zou niet de eerste zijn die zich op een hoopje rijd omdat die het vermogen verdubbeld en de rest niks doet.
Beste en slimste blijft toch nog steeds een goede basis. En van dat punt uit, uitbreiden en upgraden. Nu moet je geld gaan pompen in dingen die het basis autootje al van ome renault krijgt.
Maar de keuze blijft bij jezelf uiteraard.
Beste en slimste blijft toch nog steeds een goede basis. En van dat punt uit, uitbreiden en upgraden. Nu moet je geld gaan pompen in dingen die het basis autootje al van ome renault krijgt.
Maar de keuze blijft bij jezelf uiteraard.
Erik lepelt dat motortje wel 'ff' om voor je 
Koop maar gewoon een 16v of een 5GTT want dat ombouwen kost je alleen maar een hoop tijd en moeite (als je het zelf doet tenminste) of een berg geld.'
Ik vind het voor een clio niet de moeite iig

Koop maar gewoon een 16v of een 5GTT want dat ombouwen kost je alleen maar een hoop tijd en moeite (als je het zelf doet tenminste) of een berg geld.'
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan heb ik ff meer tijd nodigSteven schreef:Erik lepelt dat motortje wel 'ff' om voor je

Maar kost idd nogal wat tijd en moeite. Aan de andere kant is het wel uniek
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
een gtt die ECHT hard gaat ook 
yeps hitman idd! Het laatste wat ik heb gehoord is dat zijn clio turbo te koop stond...verder, geen idee! Weet wel datie veel moeite heeft gehad het allemaal passend en werkend te krijgen...Weet waar je aan begint!!Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r is een gozer hier op het forum die een GTT blok in een clio heeft gebouwd. Hitman was z'n nickname meende ik.