Ik ga binnenkort een GT turbo'tje kopen. Nou vraag ik me af, of het verstandig is om het blok te laten reviseren.
Heeft iemand hier ervaring mee, en wat kost 't? Ik ben namelijk bang dat me 't blok in de soep loopt binnen korte tijd. Ik koop altijd (snelle) auto's op leeftijd en meestal komen er wel problemen met de motor.
Is 't 't waard, een revisie? En wat kost 't?
Danke!
Riel
Ik raad je aan om effe te zoeken op het forum. Er staat enorm veel tips en truuks in voorgaande topics. Ook revisie is een aantal keren onder de loep genoemn. Heb zelf ook heb nodige gepost i.v.m. revisie en de kosten daarvan. Dus zoek effe en als je ergens een vraag over hebt, dan post hem in dit topic, of haal een oud topic uit de sloot.
suc6
mzzl
suc6
mzzl
ZJORZ, sturen BB-tuning ook blokjes op naar Nederland dat jij weet? En wat gaat er van de prijs af, als je dat doet?

Roy, ik was van plan om het gele blok er in te laten zetten, maar als ik in/rond Januari nog wat extra geld heb
misschien groen of zelfs wel blauw...... maar ik denk dat het de gele word en dan nog een hoop extra zoals intercooler, sillicone slangen, carburateur etc.
<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-10-10 22:46 ]</font>

<font size=1>[ This message was edited by: ZjorZ on 2001-10-10 22:46 ]</font>
het blok heeft in ieder geval al betere zuigers, kop pakking etc. dus je kan volgens mij met een veel hogere druk rijden. Ík denk dat het blok met standaard druk ook wel al meer pk's heeft maar hoeveel durf ik niet te zeggen. Maar voordat ik het doe ga ik zoewiezo bellen met die lui dus van te voren weet ik het in ieder geval.
Groeten.
Groeten.