Ik kom steeds vaker Topics tegen met de meest vreemde namen, zoals "KUT,KUT,KUT,KUT" of "Sjezus wat is dit nu weer" en "ffff een beetje gassen" Het is allemaal erg leuk om zo het topic te noemen, maar echt handig is het ook niet, ik denk dat ik voor velen spreek dat het makkelijker is om een topic gewoon "GTT stottert bij gasgeven" of "Vervelende deuk in achterscherm" of "Kanaal ingereden met Clio 16V"
Je weet dan gelijk waar het over gaat en als je later wil kijken of er gereageerd is dan kan je dat beter overzien.
Zo.
helemaal mee eens!
Meestal kijk ik meteen bij "Latest messages" en soms weet je ech nie meer wat er in een bepaald topic staat adhv de omschrijving.
<font size=1>[ This message was edited by: Goof on 2001-10-08 18:34 ]</font>
Meestal kijk ik meteen bij "Latest messages" en soms weet je ech nie meer wat er in een bepaald topic staat adhv de omschrijving.
<font size=1>[ This message was edited by: Goof on 2001-10-08 18:34 ]</font>
-
Maar het was toch vet KUT voor mij !! 
Nah, geintje, je hebt wel gelijk

Nah, geintje, je hebt wel gelijk
-
Helemaal mee eens..
Ik gooi dit topic maar weer eens naar boven want men schijnt het niet te leren;
Geen respect
Ice??? ???????.......??????
Ducati
Renault te koop gezien
Wat is er loos?
Koppeling
Tuning
Stuurhuis
Hoe te filteren?
Olie boot
Wie heeft voor mij....
Koppakking
Heftige 5
Dit zijn even wat voorbeelden van topics die geopent worden, geef ff wat meer info in het topic, dit heeft 2 voordelen:
Men houd zich binnen het topic beter aan het onderwerp, minder gechat in een topic.
Mensen die geen interesse hebben in een onderwerp hoeven het niet te openen, dat is namelijk erg verveelend als je op een 33k6 modempje zit te klussen.
Thanx
Geen respect
Ice??? ???????.......??????
Ducati
Renault te koop gezien
Wat is er loos?
Koppeling
Tuning
Stuurhuis
Hoe te filteren?
Olie boot
Wie heeft voor mij....
Koppakking
Heftige 5
Dit zijn even wat voorbeelden van topics die geopent worden, geef ff wat meer info in het topic, dit heeft 2 voordelen:
Men houd zich binnen het topic beter aan het onderwerp, minder gechat in een topic.
Mensen die geen interesse hebben in een onderwerp hoeven het niet te openen, dat is namelijk erg verveelend als je op een 33k6 modempje zit te klussen.
Thanx
Oja sorry Menno, ik pakte er ff een paar uit, over het hoofd gezien dat het ICE was, inderdaad iets waar ik niets van snap (en ook niet wil)
-
we zijn toch niet boos menno
maar begrijp je best hoor
had het zelfde gedaan
of was dit de bedoeling als topic naam
ICE: hoe te filteren
maar begrijp je best hoor
had het zelfde gedaan
of was dit de bedoeling als topic naam
ICE: hoe te filteren
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Nee het staat in het ice forum. Hoe te filteren.
Dan weet je gelijk waar het overgaat..
Mischien was dit wel een duidelijker topic:
Hoe filter ik mijn audio signaal...
edit:spellings correctie..
[ This message was edited by: Abel on 2002-02-11 18:51 ]
Dan weet je gelijk waar het overgaat..
Mischien was dit wel een duidelijker topic:
Hoe filter ik mijn audio signaal...
edit:spellings correctie..
[ This message was edited by: Abel on 2002-02-11 18:51 ]
Ik snap wat er bedoelt wordt en ik val niemand aan.....Maar ik heb het topic "Renault te koop gezien" geopent.
Lees het ff door en bedenk een betere naam, dan verander ik het.
Ik denk dat dit een algemene en goede omschrijving is.
Lees het ff door en bedenk een betere naam, dan verander ik het.
Ik denk dat dit een algemene en goede omschrijving is.
-
Ik denk dat Martijn daar ff overheen gelezen heeft, Hans.
Één topic voor auto's die te koop staan is zeker een goed idee...wordt soms moe van alle topis met oto te koop.
Plus verwijzingen naar bijvoorbeeld marktplaats.nl lijken mij ook overbodig, iemand die een auto zoekt weet die site ook wel te vinden...
Een auto die bijvoorbeeld "bij jou om de hoek staat" is wel een nuttige vermelding op het forum, mits het een Renault is
Één topic voor auto's die te koop staan is zeker een goed idee...wordt soms moe van alle topis met oto te koop.
Plus verwijzingen naar bijvoorbeeld marktplaats.nl lijken mij ook overbodig, iemand die een auto zoekt weet die site ook wel te vinden...
Een auto die bijvoorbeeld "bij jou om de hoek staat" is wel een nuttige vermelding op het forum, mits het een Renault is
niet moeilijk hoor:
Clio 16V '92 te koop
klaar.
En als alle renault's op deze manier in het nl.tekoop forum staan is daar niets mis mee, blijft het overzichtelijk voor mensen die een auto zoeken en is een algemeen topic dus niet nodig.
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-02-11 19:12 ]
Clio 16V '92 te koop
klaar.
En als alle renault's op deze manier in het nl.tekoop forum staan is daar niets mis mee, blijft het overzichtelijk voor mensen die een auto zoeken en is een algemeen topic dus niet nodig.
[ This message was edited by: Martijn T. on 2002-02-11 19:12 ]
Het was juist mijn bedoeling om een topic te krijgen voor te koop staande auto's die te koop staan bij b.v. een autobedrijf of die je ziet langs de weg.On 2002-02-11 19:10, Martijn T.
wrote:
niet moeilijk hoor:
Clio 16V '92 te koop
klaar.
Als je dan een auto zoek, kijk je in het topic en mischien staat er iets tussen.
Dan kun je bij de auto gaan kijken.
"Clio 16v '92 te koop" vind ik daarom niet goed genoeg.
Als iemand een auto zoekt kijkt hij in het tekoop gedeelte van de site.
Daar kan je dan voor een auto een topic openen, en als in de naam van de topic al wat specs staan, das mooi.
Daar kan je dan voor een auto een topic openen, en als in de naam van de topic al wat specs staan, das mooi.
-
Je hebt gelijk Martijn! Zo had ik het nog niet bekeken.
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
ok ok.....je hebt natuurlijk wel gelijk dat t een stuk overzichtelijker en beter is om de topicnaam zo 'correct' mogelijk te houden,
(jullie voelen hem al aankomen...)
Maaaarrrr......
t is toch ook af en toe wel leuk om een "grappige/leuke/amuzante/plezierige/nergens-opslaande topicnaam te hebben?!?!?
of niet....
Ik zal er voortaan wel beter op letten!
Maar ik vind dat t ook soms wel moet kunnen om een beetje iets onzinnigs te hebben in zo'n forum!
Anders word t allemaal wel heel 'correct'en bijna "zakelijk".
Maar toch goed om effe aandacht aan te schenken....
eerder.
(jullie voelen hem al aankomen...)
Maaaarrrr......
t is toch ook af en toe wel leuk om een "grappige/leuke/amuzante/plezierige/nergens-opslaande topicnaam te hebben?!?!?
of niet....
Ik zal er voortaan wel beter op letten!
Maar ik vind dat t ook soms wel moet kunnen om een beetje iets onzinnigs te hebben in zo'n forum!
Anders word t allemaal wel heel 'correct'en bijna "zakelijk".
Maar toch goed om effe aandacht aan te schenken....
eerder.
ik heb bv problemen met het stuurhuis maar heb eerst ff gezocht of er al iemand hierover had gepost,dat was het geval dus heb ik mijn posts daar in verwerkt.
toevallig viel het mij op dat er iemand nog een topic hier over opend.
op een gegeven moment is de draad zoek en weet je geeneens meer in welke topic je eigen post te vinden is.
gewoon ff kijken of er daarover al eens is gepost,wat verkoop van auto's betreft maak daar 1 topic van zodat je alle auto's in verkoop en in aankoop in een oogopslag kunt zien.
er zijn daar echt wel teveel topics van,veel fijner als ze in 1 staan
btw,ik betrap mezelf ook wel eens erop dat ik me vergis,maar ik probeer er zeker op te letten
groeten
toevallig viel het mij op dat er iemand nog een topic hier over opend.
op een gegeven moment is de draad zoek en weet je geeneens meer in welke topic je eigen post te vinden is.
gewoon ff kijken of er daarover al eens is gepost,wat verkoop van auto's betreft maak daar 1 topic van zodat je alle auto's in verkoop en in aankoop in een oogopslag kunt zien.
er zijn daar echt wel teveel topics van,veel fijner als ze in 1 staan
btw,ik betrap mezelf ook wel eens erop dat ik me vergis,maar ik probeer er zeker op te letten