pk`s weten 5 gtt
-
waar kan je in de buurt van rotterdam je auto op een vermogensbank zetten om te kijken hoeveel pk`s je heb hoeveel koppel? ik wil namelijk weten hoeveel een twingo bak scheelt ten op zichte van een turbo bak
beek autoracing in leidschendam?
http://www.beekautoracing.nl/
http://www.beekautoracing.nl/
Hehe deze is wel mooi, technisch is het enige wat verschil kan maken de wrijving die de bak heeft. Maar die kan niet meer dan 5% (en das in extremen dus goed ingelopen bak vs. rotte bak ofzo) zijn dus is nagenoeg te verwaarlozen.
Verder denk ik dat de twingobak toch een stuk minder sterk is als de standaard JB3 van de GT, dus denk dat je er weinig voordeel mee uithaalt.
En ik zou eerder een langere 1 en 2 willen dan een kortere bak hoor
Verder denk ik dat de twingobak toch een stuk minder sterk is als de standaard JB3 van de GT, dus denk dat je er weinig voordeel mee uithaalt.
En ik zou eerder een langere 1 en 2 willen dan een kortere bak hoor

Laat er dan helaas een jb1 onder de Twingo zittenMenno schreef:zijn dat vermoedens, of is dat echt zo? In mijn *simpele* gedachtenwereld, is een jb3 gewoon een jb3, en zijn alleen de overbrengingen verschillend.

-
qua bak maakt het niks uit, want de sterkte is het zelfde alleen de overbrenging is anders en hij gaat een stuk sneller weg als met een 5gtt bak.
Deze gereviseerde bak lag bij iemand in de schuur en die heb ik opgehaalt voor 50 euro dus ja als hij wat minder lang mee gaat who cares?
Deze gereviseerde bak lag bij iemand in de schuur en die heb ik opgehaalt voor 50 euro dus ja als hij wat minder lang mee gaat who cares?
Vermoedens. Ik kan me niet voorstellen dat men voor lichtere motoren ook geen lichtere (goedkopere dus) bakken zullen maken. Maja, ken der altijd naast zittenMenno schreef:zijn dat vermoedens, of is dat echt zo? In mijn *simpele* gedachtenwereld, is een jb3 gewoon een jb3, en zijn alleen de overbrengingen verschillend.