mijn 5gt turbo
Tja Pierre ik kende je auto al. Maar moet deze velgen niet. Staat toppie.
Lijkt idd een beetje hoog. Maar daar wil je toch niets aan doen. Persoonlijk een 3cm naar beneden lijkt wel mooier, en zal ook wel weer beter voor de wegligging zijn. Maar moet je zelf weten.
Wil je eens een lijstje/verhaal maken over je GT?
Hoe oud, km stand kosten in al die tijd en wat is er allemaal al aan gedaan? Of is het forum daar te klein voor??
Lijkt idd een beetje hoog. Maar daar wil je toch niets aan doen. Persoonlijk een 3cm naar beneden lijkt wel mooier, en zal ook wel weer beter voor de wegligging zijn. Maar moet je zelf weten.
Wil je eens een lijstje/verhaal maken over je GT?
Hoe oud, km stand kosten in al die tijd en wat is er allemaal al aan gedaan? Of is het forum daar te klein voor??

ik ga inderdaad niet verlagen, ik dacht eigenlijk aan verhogen zodat ik een beetje bij de porsche cayenne naar binnen kan gluren, als ik ze voorbij scheur.
maar het camerastandpunt was ook iets lager.
de auto heeft 435.000 km gelopen, er is zoveel aan gedaan, eigenlijk alles behalve de originele motor en originele carrosserie, motor is koppakking gedaan en carosserie is tig keer gespoten.
de bestuurder heef nog geen face lift gehad, is nog niet nodig namelijk.
maar het camerastandpunt was ook iets lager.
de auto heeft 435.000 km gelopen, er is zoveel aan gedaan, eigenlijk alles behalve de originele motor en originele carrosserie, motor is koppakking gedaan en carosserie is tig keer gespoten.
de bestuurder heef nog geen face lift gehad, is nog niet nodig namelijk.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Op naar de half miljoen!pierre schreef:de auto heeft 435.000 km gelopen

Mooie wagen hoor!
-
Mooiste orginele 5 ooit gezien, gewoon mooi
al hou ik meer van een k-tec 5je ofzo

al hou ik meer van een k-tec 5je ofzo