Wie ow wie woont er in Drenthe en kan mijn auto repareren??

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
dutchgirl

Eind vorig jaar had ik hier al gepost over mijn nieuwe aanwinst. De auto is toen terug gegaan naar de dealer en alle klachten die ik had zijn gerepareerd. Ik heb de afgelopen 2 maanden dus weer vol vertrouwen in mijn autootje rondgereden, tot gisteren.... M'n verwarming blies alleen nog maar koude lucht, eerst dacht ik nog dat dat misschien door het weer kwam. Maar toen hij ook nog afsloeg vermoedde ik toch dat er wat meer was... En ja dus, de koelvloeistof was op. Vanochtend 5 liter bij in gegooid, en het spoot er net zo snel weer uit. Bleek verschrikkelijk veel lucht in de slangen te zitten, slangen laten ontluchten, dopje wat losser, water erin en ik kon gelukkig nog net thuis komen. Blijkbaar is de koppakking dus lek. Heb er nu een beetje antrivries bij ingegooid, maar kan er dus echt niet meer in rijden. Volgens de garage kost het vervangen van de koppakking tussen de €800-€1400. Niet iets wat je dus zo even ophoest. Alleen moet het vervangen van de koppakking niet eens zo moeilijk zijn, het kost alleen verschrikkelijk veel tijd. En hoge arbeidskosten resulteren dus in hoge reparatiekosten. Ik ben dus op zoek naar een Twingo kenner die mij hiermee kan helpen, uiteraard tegen een vergoeding, maar niet eentje van € 1400,- :D
-jacco-
Über-Spammer

Bij mij is vorig jaar ook mn koppakking vervangen :(

Alleen niet bij de dealert...
Bij een jongen die vier jaar bij Renault heeft gewerkt, en nu... Helaas voor hem :p bij de VW.
Hij heeft een eigen bedrijfje en werkt nu int weekend en s' avonds voor zn eigen.
Hij heeft hierdoor een veel goedkoper urentarief...

En... De rekening kwam bij mij uit op ongeveer een 550.-
Nu geloof ik ook wel dat het nog goedkoper zou kunnen... Maar ik vond deze prijs al veel beter dan de dealer...

Hij woont (en werkt daar dus ook) in Noordeloos, vlakbij Leerdam.
Ik weet niet of dit haalbaar is voor je?
Plaats reactie