Ik heb al sinds ongeveer september 2004 last dat mijn moter af en toe stotterd en inhoud als deze koud is. Nou had ik meteen even alle bougies vervangen in de hoop dat het daar aan lag, maar helaas klopte dit niet.
Af en toe als hij warm is heeft hij dit probleem ook.
Ik heb al naar wat andere posts gekeken maar kon daar niet echt uithalen wat het probleem nu is.
Zou iemand weten wat ik daar tegen kan doen?
Stotteren en inhouden van moter clio 1.4 Update: VRAAG
-
Laatst gewijzigd door Son Boelie op za 16 apr 2005 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Een dag niet gescheurd is een dag niet geleefd.
alsie koud is, heeft de mijne daar ook last van, maar daar heb ik eigenlijk alleen last van in de winter. Als t 's nachts niet meer vriest, valt t wel mee. Hoeveel heeft je blokkie gelopen? Ontsteking nagekeken? benzinefilter vervangen?
-
Uit het jaar 95 en heeft net 156000 km gelopen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik die 2 dingen moet doen, als je mij enig advies wil geven zou dat fijn zijn
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik die 2 dingen moet doen, als je mij enig advies wil geven zou dat fijn zijn
-
Hoe kan ik dan de ontsteking controleren en benzine filter vervangen, iedere hulp is welkom.
Foto's worden zeer gewaardeerd.
Foto's worden zeer gewaardeerd.
-
zojuist ff met de monteur gepraat, die had het idee dat het stotteren aan de verdeelkap/kabels kon liggen.
Wie is het hier mee eens??
Wie is het hier mee eens??
zoals ik al meldde...ontsteking nakijken. Kijk eens naar scheuren in je bougiekabels, oxidatie op de stekkers, enz. Verdeler vervangen + rotor kan nooit kwaad, dat hielp bij mij ook wel. Kost iets van 15 eu..
succes!
succes!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris@R5 schreef:Sja ik vervang me olie en me kachel doet het ineens weer

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD