Hey People,
We hebben gisteren de Rally auto rijklaar gemaakt en we moeten deze week de auto laten uitlijnen. Nu heeft ons nieuw onderstel mogelijkheid tot camber instellingen enzo, maar wat is een beetje een leuke basis instellling om mee te beginnen. Deze instellingen zijn uiteraard afhankelijk van de te rijden ondergrond en stukje persoonlijke voorkeur. Maar wij zoeken een beetje een instellingen om mee te beginnen en van daaruit de zut aanpassen naar wens.
Iemand een ideetje?
Basis instellingen onderstel (Coupe?)
ik zou beginnen met standaardwaarden en vanuit daar verder werken of denk ik nu heel onlogisch? Eigenlijk maakt t ook niet gek veel uit, je begint ergens en moet toch gaan afstellen...
Op zich wel een goede gedachtegang, maar aangezien de R5 standaard geen Camber instellings mogelijkheid heeft, weet ik niet of hier dan wel een standard waarde in de uitlijncomputer zal staan. Vandaar mijn vraag hier.
Bij de specialist staan alle standaard gegevens in de computer, camber,caster enz. van alle vier wielen.
Ik heb indertijd het camber meer negatief gezet, hoekt lekker de bocht om maar de auto word dan erg nerveus op hogere snelheid rechtuit op slecht wegdek, bovendien gaat dan de kont nog makkelijker om. Is uiteraard ook wat je persoonlijk lekker vind.
Ik heb indertijd het camber meer negatief gezet, hoekt lekker de bocht om maar de auto word dan erg nerveus op hogere snelheid rechtuit op slecht wegdek, bovendien gaat dan de kont nog makkelijker om. Is uiteraard ook wat je persoonlijk lekker vind.
Hoge snelheden gaan we zowiezo niet rijden, tenminste normaal niet. Kan zijn dat we af en toe een iets sneller parcour hebben, maar dan is het snel te veranderen. Zijn vaste stappen, dus even aantekenen wat standard is, en dan moet het goed komen.
Kontje om is niet zo een probleem. Gewoon stuur om en power erop
Kontje om is niet zo een probleem. Gewoon stuur om en power erop
