Jongens,
Ik rijdt deze week met m`n gt en hij begint een beetje te stotteren,oke opzich geen probleem,hij liep nog goed stationair en zo aleen af en toe stotteren.Nou rijdt ik woensdag trap ff een beetje door kom bij een stoplicht,en hij slaat af!na veel proberen weer aan de praat gekregen,naar huis gereden en gaan zoeken naar de oorzaak.
ben begonnen met het vervangen van m`n benzine filter ,dit hielp nix,toen m`n verdeelkap ook nix,nou heb ik m`n carburateur uit elkaar gehaald schoongemaakt alle slangen nagekeken er opgezet en geprobeert,weer nix.Stationair loopt ie perfect maar zodra ik ga rijden en gas geef slaat ie harstikke dood!,ik heb mijn luchtfilter er uit gehaald en ff zonder luchtfilter en bovenkap geprobeert,starten lopen,maar als ik gas geef en de turbo springt er in gaat de turbo ineens een raar geluid maken!ofdat ie astma heeft of zo gillen piepen niet normaal.wat denken jullie turbo opgeblazen of zo?
PS:verder loopt ie perfect dus goed op 4 cilinders enzo!
Groeten Jean.
heb je ook al eens de slang bij de carburateur losgemaakt? Misschien staat je intercooler wel blank dat die daarom niet wil lopen en rare geluiden maakt.
groetjes
groetjes
Werkt je benzine pomp nog. Kan dat hij niet meer goed werkt, wel een beetje maar niet veel druk. Even meten!!!
WANT METEN IS WETEN

Gegroet
-----------------
HOP HOP HOP GAS ER OP !
<font size=1>[ This message was edited by: PLATBEKTERRIER on 2001-10-06 18:02 ]</font>

Gegroet

-----------------
HOP HOP HOP GAS ER OP !
<font size=1>[ This message was edited by: PLATBEKTERRIER on 2001-10-06 18:02 ]</font>
-
en Gissen is Missen