Ik heb een GTX en ben er zeer blij mee. Maar als ik schakel piept er iets. Hij heeft het heel erg als ik schakel van tweede naar derde.
Maar het schakelen gaat wel perfect.
En waarom rijden er in Belgie zo weinig GTX`jes rond???
de versnellingsbak maakt een piepend geluid
-
turbocharged by --> my foot
-
Of rijden er in belgie wel rond
Ik weet het niet.
Dat piepen zal je synchormesh wel zijn, weinig aan te doen. Ik zou eens nieuwe, voorgeschreven bakolie proberen, wellicht wat minder dan. Verder rijden tot ie stuk is? Wat best nog heel, heel lang kan duren. Met andere woorden, niet te druk om maken
Dat piepen zal je synchormesh wel zijn, weinig aan te doen. Ik zou eens nieuwe, voorgeschreven bakolie proberen, wellicht wat minder dan. Verder rijden tot ie stuk is? Wat best nog heel, heel lang kan duren. Met andere woorden, niet te druk om maken

-
bedankt, kan je die olie zelf vervangen. En hoe doe je dat.
ONderaan de bak de plug eruit draaien, olie opvangen, nieuw koperen ringetje er om is aan te bevelen, dan plug er weer in.
Aan de voorkant van je bak, zit een andere plug richting je radiator. Met een slangetje en een trechter kun je deze weer vol laten lopen. Als de auto op de wielen staat en recht staat, kun je hem zover vullen dat het er uit loopt, dan is ie perfect op peil.
Succes!
Aan de voorkant van je bak, zit een andere plug richting je radiator. Met een slangetje en een trechter kun je deze weer vol laten lopen. Als de auto op de wielen staat en recht staat, kun je hem zover vullen dat het er uit loopt, dan is ie perfect op peil.
Succes!
-
Bedankt,
Kleir Beir
Kleir Beir