Luidsprekers monteren in clio 16v

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
SheikValver

jups de mannen

nu de williams klaar is doe ik verder aan de 16v, daarom een vraagje ivm het installeren van luidsprekers links/rechts in het dashbord, er zitten er standaard GEEN in, is er dan wel bedrading voor voorzien? aan elke kant vind ik tweetal kabelkes die met plakband samengekleefd zijn, zijn het die voor de luidsprekers?

en dan, in de deuren, daar zitten ook geen luidsprekers in, dus geen gaten, maar nu ik erin gemaakt heb wil ik er instoppen. ligt de bedrading er ook al? of moet ik zelf aansluitingen maken?

als ze er liggen (zowel in dash als in de panelen, welke zijn het? (kleuren) )

alvast bedankt! :worship:
Adidax
Contacteer:

In mijn Bac zijn die beige geloof ik.
MarcoG
Contacteer:

Ik weet niet in hoeverre een willy verschilt van de 16v maar bij mij zat er al overal standaard reno bedrading in, die tevens ook prima functioneert.
In de deuren en in het dashboard.
SheikValver

MarcoG schreef:Ik weet niet in hoeverre een willy verschilt van de 16v maar bij mij zat er al overal standaard reno bedrading in, die tevens ook prima functioneert.
In de deuren en in het dashboard.
dus bij jou zaten er ook geen luidsprekers in standaard?

welke kleuren hadden de draden bij jou??
MarcoG
Contacteer:

Vaal groen met vaal grijs in de deuren. Vaal geel in het dashboard. Hey, als je er niet uitkomt wil ik wel even kieken morgen, maar dan zou ik die rommel moeten demonteren.
Ik heb met mijn handen even in de deuren moeten graaien om de draadjes te vinden. Maar ze functioneerden prima. Heb de oude kabels die door de vorige eigenaar waren aangebracht verwijderd.
In de deuren heb je niet veel keus, zitten niet echt veel kabels, maar in het dashboard wel.
Mocht je nieuwe kabels trekken van de deuren naar het dashboard toe, haal even dat rubberen slangetje los die van de deur gaat naar je dash toe...die komt met een beetje wrikken gewoon los en dan haal je je kabel daar doorheen.
Ik meen me ook iets van een beige draadje te herinneren in het dashboard.
knetter
Contacteer:

in het dashboard zaten wel draden bij mij
in de deur niet
Calle

Bij mij ook in beide, het lag zowel onder in de deur als dat het achter de roosters zat. De gaten in de deuren zijn wel later aangebracht, deze hebben er standaard niet ingezeten (en hadden mooier gedaan mogen worden).
Plaats reactie