Wanneer wordt ie gehouden en waar?
Volgens mij is dat altijd in de jaarbeurs hallen in Utrecht.
Wanneer het is weet ik niet.
Mzzl...
Wanneer het is weet ik niet.
Mzzl...
Uhmm SPEED 2001?????? ik ben naar Rosmalen geweest een paar MAANDEN GELEDEN en DAT heette SPEED 2001, werd gehouden in en om het AUTOTRON, datum was 26 en 27 MEI!!!!!
SPEED EN DESIGN = zeker de beurs?
<font size=1>[ This message was edited by: PAULGTR on 2001-10-09 11:16 ]</font>
SPEED EN DESIGN = zeker de beurs?
<font size=1>[ This message was edited by: PAULGTR on 2001-10-09 11:16 ]</font>
ik ga 5 dec liever naar de autoshow in Essen (Duitsland)
Paul GTR, dit heet Speed & Design .
Zo wordt het de hele tijd al genoemd, en dit wordt al een jaar of 5 gehouden in de jaarbeurs hallen in Utrecht.
Er waren vorrig jaar ook overdekte stockcar races, en diverse boomingwedsrtijden en kraampjes.
Zo wordt het de hele tijd al genoemd, en dit wordt al een jaar of 5 gehouden in de jaarbeurs hallen in Utrecht.
Er waren vorrig jaar ook overdekte stockcar races, en diverse boomingwedsrtijden en kraampjes.
-
- Contacteer:
en het wordt ieder jaar minder bij S&D in Utrecht, je kunt beter naar Tuningsalon gaan op 3/4 november of naar Essen, daar gaat het tenminste nog wel om de auto's en niet alleen om de omzet van de standjes!!
Er staan altijd wel wat mooi italiaanse wagens bij S&D dat moet gezegd worden......
Er staan altijd wel wat mooi italiaanse wagens bij S&D dat moet gezegd worden......
-
Hier staat meer info.. <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.speed-design.nl" TARGET="_blank">Speed&Design</A><!-- BBCode End -->