Best Mensen,
ik heb van een vriend een Becker navigatie systeem (street pro high speed) cadeau gehad, deze wil ik laten inbouwen in mijn saffie. Nu zit ik met het probleem dat ik al een rdio renault systeem in mijn saffie heb zitten.
Nu heb ik onder deze Alpine radio renault nog een din ruimte zitten voor een tweede auto radio/nav syst.
Kan ik de Becker in laten bouwen onder de radio rena en hoe gaat het geluid dan ????
Moet ik de radio reno vervangen voor de becker??? Dan ben ik mijnsinziens de wisselaar en stuur bediening kwijt!?
Zou ik de Becker op aparte speakers kunnen aansluiten en hem (stand alone) laten daarover kunnen laten spelen??
Geef mij advies !!!
Hesselgouda vraagt advies!
-
Je zou een soort hack moeten maken dat hij op de line in van je renault radio komt, met een soort relais die schakelt tussen wisselaar en nav, dus zodra er geluid uit de navi komt, hij het geluid van de wisselaar onderbreekt en het geluid van de navi toelaat.
Betekent dan wel dat dit alleen werkt tijdens het besluisteren van een cd, maar ja, wie luistert er dan ook radio
Fm modulator zou ook nog kunnen, maar daar ben ik nooit zo'n fan van.
Bedenk me nou trouwens nog iets anders, heeft die renault radio een mute aansluiting ?
anders zou je een mute box van een carkit kunnen pakken en die ombouwen zodat hij het geluid omschakeld.
Betekent dan wel dat dit alleen werkt tijdens het besluisteren van een cd, maar ja, wie luistert er dan ook radio

Bedenk me nou trouwens nog iets anders, heeft die renault radio een mute aansluiting ?
anders zou je een mute box van een carkit kunnen pakken en die ombouwen zodat hij het geluid omschakeld.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
ThanxMacMouse schreef:Je zou een soort hack moeten maken dat hij op de line in van je renault radio komt, met een soort relais die schakelt tussen wisselaar en nav, dus zodra er geluid uit de navi komt, hij het geluid van de wisselaar onderbreekt en het geluid van de navi toelaat.
Betekent dan wel dat dit alleen werkt tijdens het besluisteren van een cd, maar ja, wie luistert er dan ook radio![]()