Ik heb kortgeleden het plan opgevat om zo nu en dan op de Nuerburgring te gaan rijden. De optie van de Lancia is nogal tricky vanwege de enorme hoeveelheid geld die erin zit; en omdat motorrijders me waarschijnlijk, nog voordat ik de baan op zou kunnen, zouden aangeven bij de marshalls omdat de Lancia een fractie olie lekt. Parkeer 'm een kwartiertje na een rit en je hebt 3 of 4 druppels eronder. Koud lekt-ie een druppel per twee dagen.
Ik heb een "Ringmobiel" nodig, die me bovendien niet suicidaal zou maken als ik 'm in de poeier rijd in de derde Ring-bocht! De 5 is net weer door de APK gerold, is WEL goed oliedicht, heeft al een poosje geen officiele grote beurt gehad maar ik hou zelf de filters, bougies en vloeistoffen bij. Ik ga op het 5-forum eens kijken of mensen tips voor me hebben om de 5 wat minder te laten hellen in bochten, tips voor lichtere wielen, betere veren/dempers... Achterbank eruit, rechterstoel eruit, racestoel... Tips voor de remmen (zijn al heel best trouwens)... Grootse plannen...

Maar wel een beperkt budget. Twee auto's zijn al pittig voor een modaal salaris...
Ik zie jullie op het 5-forum!